Nou hier ff in een linkje dan
Ziet er vrolijk uit toch? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ziet er vrolijk uit toch?
tja dat blijft een moeilijk punt

Ik stapte naar achter, en ze keek echt heul snoezig, ondertussen dat ze naar mij kijkt buigt ze haar hoofd/hals naar haar achterbeen, heel licht tilt ze haar achterbeen op, mij nog steeds aankijkende van: Zo goed? Dus ik gelijk Jaaaaaaaaaaaaaaa klik beloning + een staart kriebel (Dat vindt ze heerlijk!)
Dus ik weer een stapje naar achter, deed ze het weer zo leuk
Toen nog 1 keer geoefend en toen deed ze het weer, alleen ik heb dus geen commando haha
Ga het vandaag weer proberen, zal het dan ook filmen

Geen probleem 
Op 1 gedeelte staat momenteel best veel onkruid (naja, hopelijk binnenkort niet meer, het is niet voor niks bespoten
) maar dat is toch altijd de moeite om te zoeken of daar niks eetbaars tussen zit
En op het gedeelte waar helemaal niks staat daar liggen altijd wel blaadjes van de bomen enzo en die zijn ook eetbaar
Zelf enthousiast & interessant zijn, vooral dat laatste, dat is de sleutel tot alles denk ik 
Ik blijf schrik hebben voor verwarring zeg maar, maar ergens kan ik je ook wel volgen
Eén van de problemen is ook dat ik hem niet gemotiveerd kan houden .. Hij begint bv. wel ergens aan, maar ik kan het nooit afwerken omdat ik niet kan blijven oefenen omdat hij dan z'n interesse verliest
Dus bv. als ik de jambette wil uitbreiden ga ik niet meer belonen voor het gewone optillen, maar krijgt hij enkel maar een beloning als hij hoger tilt of been even stilhoudt of iets (weet nog niet goed wat, ben nog in theorie aan het werken
), maar als hij een paar keer niks heeft gehad (naja, niks .. ik moedig 'm wel aan met mijn stem), dan is het precies of hij iets heeft van "ja ok, dit doen we dan niet meer" .. En weg enthousiasme
Vind ik een heel moeilijke .. maar ik heb het idee dat het wel stilaan beter gaat, nu we met DIV bezig zijn lijkt hij liever mee te werken .. Dus misschien komen we nog wel ergens
) 
Dankjewel! 
ZusJacobs schreef:Maar doe je dan ook oefeningen zoals Travers en Renvers? Lijkt me toch lastiger (En dan bedoel ik onder het de man en los zonder hoofdstellen/kaptomen etc.) sinds je moeilijk stelling van het hoofd kunt bepalen, buiging is makkelijker en halshouding (voorwaarts/opwaarts etc.) is ook makkelijker lijkt mij.
Als ik mijn zit verander buigt hij en soms gaat hij al met wat
Oefeningen wil ik wel aan de hand gaan

) om tijdens het werk een commando te hebben om z'n hoofd naar binnen te vragen, maar dat hij toch rechtuit blijft lopen. Als ik dan ongeveer ter hoogte van z'n schouder (denk iets meer naar achter) loop en ik vraag z'n hoofd naar binnen komt hopelijk z'n hals & schouder ook mee = schouderbinnenwaarts.

En dat andere is van de neckrope, meer lichtblauw op de lucht na kan ik er niet
Zie er alleen geen paal in
)

Ben heel benieuwd!
Maar ik moet er nog wel dicht naast blijven lopen anders loopt hij gewoon naar binnen
Dus ik ben er nog niet klaar mee