Spaanse pas zijn 1001 manieren van om aan te leren, dus ehm... Lastig

meestal vanuit stap vragen, bij een jambette het stapje naar voren af laten maken en dan belonen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VisibreTeam schreef:waarschijnlijk gaat het niet zomaar verkeerd bij ileton want ik ben er les wezen geven
Spaanse pas zijn 1001 manieren van om aan te leren, dus ehm... Lastig
meestal vanuit stap vragen, bij een jambette het stapje naar voren af laten maken en dan belonen
Robin_Rikkie schreef:nikki, het eerste wat ik wil doen bij een vd les is spaanse pas, ik krijg het maar niet voor elkaaren natuurlijk dingen verbeteren
hoeveel kost een les p.p.?
Ileton schreef:Bedankt voor je reactie.
Het probleem is dat ik hem op de achterkant van zijn benen aanraak als hulp... Als ik het aan de voorkant doe dan snapt hij het nog niet..
Ik heb ook het idee dat jij nog verder afstand neemt dan ik, maar daardoor komt hij bij mij juist helemaal naar binnen Ik heb het idee dat hij mijn steun echt nog nodig heeft daar..
Is het een idee om op zeg maar een halve meter van de hoefslag een balk neer te leggen, zodat hij daar de steun uit kan halen en ik verder weg kan gaan staan? Of zeg ik dan iets heel sufs?
VisibreTeam schreef:Ileton schreef:Bedankt voor je reactie.
Het probleem is dat ik hem op de achterkant van zijn benen aanraak als hulp... Als ik het aan de voorkant doe dan snapt hij het nog niet..
Ik heb ook het idee dat jij nog verder afstand neemt dan ik, maar daardoor komt hij bij mij juist helemaal naar binnen Ik heb het idee dat hij mijn steun echt nog nodig heeft daar..
Is het een idee om op zeg maar een halve meter van de hoefslag een balk neer te leggen, zodat hij daar de steun uit kan halen en ik verder weg kan gaan staan? Of zeg ik dan iets heel sufs?
Dat is eigenlijk een heel goed idee!
daar heb ik zelf nog nooit over na gedacht
Ik denk dat het nog wel eens heel goed zou kunnen werkenals je het probeert, vertel dan hoe het werkte
Jolijneniris schreef:Aaaah nikki zoo leeuk
Ik jolijns buigkunsten willen filmen gaat mn blackberry uit dus niets kunnen filmen..
Jolijn vind buigen nog érg eng (:
Maar ik moet morgen wel ff foto maken want ik weet niet 100% zeker of ik het goed doe