Heb Mira buiten gehad.... Die was helemaal gek in d'r kop. Hinneken en draven langs de bakrand soms denk je echt wat een ADHD paard op leeftijd
Angeliquee18
Geplaatst: 07-02-12 10:28
Leuke foto's jolijn! Mijn zijn de winterfoto's nier gegunt ofzo haha, Gister deed me auto het niet, me brommer deed het niet, en me fiets niet Dus kon pas savonds naar paard, vriendlief was zo lief om me te brengen, Nouja auto doet het weer, dus vanmiddag dan maar weer een poging En anders photoshop ik er wel sneeuw bij
Ik heb ook eindelijk foto's gemaakt van poown in de sneeuw op zijn nieuwe stekkie.. [GVL-ITP] Grondwerk in de sneeuw grondwerk gedaan vandaag.. ging naar omstandigheden erg goe al was hij errug fris en snel afgeleid haha..
Mij was het niet gegund om op school te komen Eerst de bus gemist, toen eindelijk in den bosch reden de treinen niet dus maar naar huis gegaan en naar de peerdjes
Allemaal heelveel gedaan met de paardjes iedereen en ik had een dag vrij was ik vergeten dat ik met mn vriendin had afgesproken , en ik had vanavond les op een manege omdat ik anders gwn niet kan rijden , maar jolijn krijg genoeg beweging dus had ik die shetlander van ons maar eens gepakt , niet dat ik daar nooit op rij maar als ik ff een vrije tijd heb om te trainen pak ik snel jolijn, dus de shetlander ( ja die heet bob) , ik ging rijden en in elke hoek ging die stilstaan bokken & achteruit lopen , maar later ging het wel beter (: , wou ik hem laten rollen want dat vind die altijd zo geweldig , had die geen zin
Nouja heel verhaal xd
2 morrow pas 4 uur uit dus dat word een korte training
Wat zou ik gaan leren Gwn een leuk klein kunstje :p Shake & kusje kan ze Jaknikken&flemen vind ze tesaai xd
`Voetje optillen , daarbij met de zweep er zachtjes tegenaan tikken & het beentje over het andere been zetten & dan ook nog 'kruis'zeggen :p Klinkt heel moeilijk maar had het zo geleerd
Ileton
Geplaatst: 07-02-12 20:51
Pfft, zijn die van jullie ook zo überenthousiast op het moment? Ik merk dat ik nu veel consequenter moet zijn dan anders, hij is veel heftiger en heeft eerder de neiging om wat lomp te worden. Maargoed, dat is een goede training voor mij!
Vandaag toch maar even serieus met hem bezig geweest (al maakte hij er gewoon een lolletje van ).
Vandaag hard aan de spaanse pas gewerkt. Hij maakte vandaag voor het eerst 4/5 passen achter elkaar! Ik had alleen het idee dat zijn achterbenen niet in een normaal ritme meestapten, dus misschien moet ik dat even gaan filmen. Hoe kan ik hem helpen om zijn achterbenen in een gewone stap mee te laten nemen? Hij loopt heel nageeflijk, met zijn hals helemaal rond (kin zit ongeveer op borsthoogte), het is dus niet dat hij zijn rug wegdrukt heb ik het idee. Nog een vraagje over de spaanse pas: ik laat hem op de hoefslag lopen, maar hij heeft heel erg de neiging om van de hoefslag te komen, waardoor het gevaar van hoeven tegen mijn knieën een stuk groter wordt.... Ik sta er zelf schuinvoor, een 50 cm voor zijn schouder ongeveer, maar dan dus nog een stapje naar de zijkant.
Kusje geven gaat echt super. Laatst begon hij me helemaal af te lebberen toen ik met hem aan het kroelen was