Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
crosmuller schreef:1) ik heb het niet goed uitgelegd, ze wil de handtarget aanraken en haalt mij daarbij in. Ze heeft dus heel goed door dat het om de target gaat! Alleen ze snapt niet dat het om volgen gaat ipv aanraken. Ik laat de rug van mijn hand zien voor volgen en voor targeten andersom maar dat is misschien niet duidelijk genoeg. Pasje achteruit heb ik gedaan en dat lost het probleem tijdelijk op, maar ik zie dan frustratie bij haar. Nu ik het zo opschrijf denk ik dat ik zelf een stapje terug moet doen en kortere stukjes moet oefenen waar het nog goed ging. Of bedoelde jij dat ook?
2)Toch ben ik er wel blij mee hoor, 2 weken geleden vroeg ik me nog af hoe ik haar actief kon krijgen en nu haalt ze me in. Vooruitgang dus.
3)Grappig van dat happen naar je voet, ben blij dat andere mensen ook kleine foutjes maken. Ik ben steeds enthousiaster over het clickeren, maar het is niet perse de makkelijkste manier van trainen.
[***] schreef:Kunnen jullie een iets of wat theoretische onderbouwing geven waarom het werkt om voor dingen die goed gaan te clickeren? Dus dat je bv. met 1 oefening bezig bent, maar toch ook voor wat anders clickt (het fijn achterwaarts gaan, of naar je toe komen, of ... )? Ik dacht namelijk dat dit ok was om te doen, maar ik vraag me nu af of dit niet heel verwarrend is voor een paard? Mijn gevoel zegt dat het ok is, Boke doet prima mee, ook als ik 'random' click .. maar toch ... is het niet verwarrend? Ik kan er eigenlijk geen uitleg aan geven
Citaat:Citaat
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts.
Bertrand Russell, 1872-1970
[***] schreef:Kunnen jullie een iets of wat theoretische onderbouwing geven waarom het werkt om voor dingen die goed gaan te clickeren? Dus dat je bv. met 1 oefening bezig bent, maar toch ook voor wat anders clickt (het fijn achterwaarts gaan, of naar je toe komen, of ... )? Ik dacht namelijk dat dit ok was om te doen, maar ik vraag me nu af of dit niet heel verwarrend is voor een paard? Mijn gevoel zegt dat het ok is, Boke doet prima mee, ook als ik 'random' click .. maar toch ... is het niet verwarrend? Ik kan er eigenlijk geen uitleg aan geven