[HK] We staan op de grond ...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 11:49

Hier ook sneeuw in adam.. ik was al nerveus voor het rijden met de trailer aankomend weekend.. maar wordt nu helemaal een feestje := .. ben erg blij dat mijn vriend een enorme terrein jeep heeft (landrover defender) en regelmatig vastgelopen auto's uit de blub kan trekken, dus de auto is wel heel stabiel.. en we rijden het merendeel over de snelweg.. maartoch... met een stampende pony achterin.. := we gaan het zien...

@ Nadine.. heel herkenbaar.. poown die alles in zn waffeltje stopt.. doet ie van mij ook.. het favo object is de tuinslang.. bij voorkeur als die aanstaat haha.. blijkbaar houd hij van een schoon gebitje.. :j

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 12:27

@VisibreTeam wat is die zwevende doek op de foto? (En mislukt spook :') )
Hengstje is maar 94 cm hoog beetje klein

nadine_yvana

Re: [HK] We staan op de grond ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 12:29

@ RGBrink a.k.a. Rochelle :+ Haha, met de tuinslang als ie aan staat :+ Dat durft die van mij nog niet denk ik, is best wel een panieksaaiertje soms. Maar jeetje wat heb jij een heftig weekend achter de rug, het zit je niet mee. In ieder geval veel beterschap!
@ Sabine: Jakkes wat naar van die man, ik zou echt doodsbenauwd zijn, wat een engerd zeg. Blij dat die weg is gegaan en gelukkig dat je naar een minder afgelegen wei gaat :j

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 12:30

Ik heb begrepen dat ze Silke iets wil laten vasthouden tijdens het steigeren.. maar dat dat niet helemaal is gelukt, want dat Silke telkens op het hoogste punt de in dit geval handdoek los laat ;(

Edit: dank je wel Nadine.. ja daarom was ik vanmorgen zowaar blij met de maandag.. even aan het werk en kop op 0... morgen weer naar mn knollie :D

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 14:03

Ja Silke iets vast laten houden idd :')
en op het hoogste punt er mee gaan smijten, maar dat was niet de bedoeling _O-

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 14:08

Wel lachen Nikki.. _O- ach ze doet iig haar best..

Ja mijn vent is aardig blij met de tuinslang haha.. de grap is wel dat het 'in aanraking komen met water" wel anderhalf (!) jaar geduurd heeft.. ik heb zoooo vaak ff voetjes gespoeld of ff staart gewassen omdat hij zo'n moeite had met water.. hij was er van overtuigd dat hij zou smelten :+ en nu stopt hij het liefste de slang in zn waffel... raar paard.. :')
Krijg als het goed is vandaag (*hoopt op het thuis zijn van de lieve buren vandaag*) mijn pakketje binnen met spulletjes die ik besteld heb voor djazzje :D waaronder ook een belongingszakje voor aan mijn riem (die ik niet heb en dus nog moet creëren :+) en een nieuwe dressuurzweep :j voor de VD oefeningen.. ook heb ik ein-de-lijk mijn nieuwe touhalsters af, dus gaan we morgenochtend maar een voorzichtig proberen.. ben heel benieuwd :D

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 16:36

@visibreteam Aha ik dacht al een vliegend doekje

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:45

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:01

haha hij wordt een grote jongen Robin.. ik heb hem zelf gefokt en hij wordt 19 april 4.. dus opvoeden en nog een opvoeden :P

Heel leuk filmpje trouwens! erg leuk om te zien wie er allemaal aan de andere kant van het scherm zitten haha :D en zoo een knappe poown :D

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:03

Haha, dankjewel :)
Tja, ook paarden worden groot he :Y)

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:12

hahaha.. die van mij ;') zijn mamma is 1.67 en pappa 1.62.. mamma is lang en dun, pappa is klein en dik.. wat fokt pappa door (bij de 9 voorgaande veulens): dikke billen, brede borst, of heel donkerbruin of zwart van kleur en alle veulens zijn iets te klein gebleven.. (ook van grotere merries met lichte/vos/wit/bonte kleur)
Ik ben klein dik meisje.. ik wilde graag een zwart paard van 1.60 met een brede bouw en voldoende beweging.. wat is het geworden, een lange slungel met enorme gewrichten, dikke benen, met slanke hals en kont van nu 1.72 en hij groeit nog.. en het is een vos.. Lekker gelukt hé :Y)
Dat zeg ik.. Fokken is Gokken..

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:18

achja, dat is wel wat anders ja, maarja :') toch nog leuk?

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 10:15

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:02

Jeej van het weekend mijn eerste VD les. Eeen proefles VD als het bevalt gaan we lekker lessen.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:09

Van wie ga je les krijgen? :D

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:12

Sandra van hippologic. Als je hipplogic googled krijg je haar site ervoor.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:14

Mm ken ik niet zo goed :)
wel eens wat over gelezen enzo ;)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:30

Goede dingen of niet

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:31

Mm vrij weinig dat ik er over weet hoor, ken haar verder niet dus kan ook geen mening vormen :)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 12:05

We gaan het gewoon proberen zien wel waar de boot strand ;)

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:52

De boot Mira? is dat een kunstje? :+ nee flauw..
Net in het weiland bij knollie geweest, ff snel om te voeren maar het lijkt wel het andesgebergte daar.. omgeploegde modder wat bevroren is.. :brr: ;(
Hij had al een paar dagen last van een wat geirriteerd oog, dus dat ff uitgewassen (vond hij écht niet grappig) en flink drooggewreven.. Nog even gevraagt om voedselweigeren en ja hoor! Slecht 1 tikkie op zijn neus nodig *\o/* keurig elke keer bij mijn : nee.. zijn koppie opzij en ja hoor .. click > snoep > en dat werd redelijk rustig aangenomen..
Ben nu ook het "jaaaaa... kom maar" aan het introduceren.. of te wel.. naar mij toe komen in het land = snoep verdienen :D :j
Ook nog even laten jambette wilde voorzichtig zijn ivm ondergrond, en daar dacht mijn poown hetzelfde over.. optillen deden we wel.. maar uitslaan... dus nog even doorgevraagd en ja hoor.. daar wassie :D
Mijn vriend had ik verteld wat we aan het doen zijn en hij had begrepen dat daar snoep voor nodig is.. :j .. Toevallig werkt hij naast de Epplejeck en had ik dus na het weekend ineens 8,5 kilo (ja ja) aan kruidensnoepen voor mn knol..
We gaan het wel combineren met bix / appel/ wortel en natuurlijk niet te vaak.. maar heb nu wel een paar maanden voorraad hahaha :D

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:03

Wat ben je weer leuk :')

Mooi dat ie het zo snel door heeft met voedsel weigeren. Bij Mira wil het er nog niet echt in gister ook gaat ze op de zweep staan kauwen :+

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:24

Ja sorry.. ik ben regelmatig onzettend grappig... vaak zie ik er dan alleen de humor van in :P :+

Ik zal me gedragen _-:( :o

Ja D'Jazz heb ik de eerste 20 min van mn les met Nikke gewoon bijna alleen maar voor zn kop getimmerd.. het wilde er niet in.. blijkbaar heeft het ff moeten landen, want vandaag was 1 waarschuwing genoeg.. Blijkt maar weer dat ik gewoon niet te veel moet vragen van hem.. en dat hij dus achteraf wel nadenkt over de dingen die we gedaan hebben. :Y)

Edit: Ik ben trouwens erg benieud naar wat meer theoretische info over VD.. vooral over spiergebruik e.d. Enig idee waar ik goede info (al dan niet online) kan vinden? Thnx!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 17:27

Maakt niet uit er zijn al genoeg humorloze mensen op de wereld := Misschien is het kwartje wel gevallen bij Djazz je weet het maar nooit

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 17:29

nou Mira het is al wel bewezen dat het vaak even duurt voor het kwartje valt, maar als die eenmaal aan het vallen is... dan gaat het héél vlot bij em (vraag maar aan Nikki hahaha) :+