Ik ben trouwens Lara.
Die foto is trouwens heel leuk, nikki!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
Toen was ik al helemaal happy.
, dus beentje vastgepakt, uitgebreid beloont en vervolgens zakte hij er zo in. Ik was echt helemaal gelukkig om dat moment. Gewoon helemaal los, zonder iets van tuig/halster/zweep o.i.d en dan dit soort dingen; echt fantastisch!
. Vervolgens sprong hij in galop, en toen vond ik het wel leuk geweest
- ik ga niet achter hem aan rennen
. Ik had zoiets van, als hij geen zin meer heeft is het ook prima, hij heeft immers fantastisch meegewerkt. Maar nee hoor, toen kwam hij weer aandraven, oortjes naar voren en anderhalve meter voor mij stond hij keurig stil. Echt met zo'n kop van: wat gaan we nu doen baas?
Ik heb zo om hem gelachen, echt fantastisch die kop

).
Brave poown!
Dus we gaan al aardig richting apporteren
Hij boodt het zelf aan, was niet van plan om dat met hem te gaan oefenen op dit moment, maar hij lijkt het leuk te vinden en dat is al heel wat voor meneer, dat hij uberhaupt iets leuk vindt. Hij stopt van alles in zijn mondje, de zweep, de poetsborstel (met harde tandjes!), het halstertouw, voerbakje en laatst het handvat vd paraplu, terwijl hij doodsbenauwd is voor plu's, hij had er iets te hard in gebeten, dus was stuk geknapt
Meneer helemaal in paniek natuurlijk, maar daarna gewoon weer verder eraan zitten met de tandjes. Haha, kleine draak van me. Heb besloten me helemaal te gaan richten op Parelli. Ik pik nu van alles wat mee wat NH betreft, maar ik denk dat parelli ons wel het beste kan helpen hierin. Met grondwerk is Pumbaa een engel, met rijden een duivel
dus ik hoop heel erg dat ik over een paar jaar ook lekker ontspannen met hem kan rijden zonder iets. De ontspanning is er nu totaal niet, hij heeft een absolute hekel eraan. Ook al laat ik hem helemaal los dan is het nog erger, hij heeft duidelijk nog steun aan mijn hand nodig. Lichamelijk mankeert hij niets, daar is al naar gekeken. Mijn droom is ook gewoon dat hij er zelf ook lol in gaat krijgen in het rijden.
En fijn dat je je gaat richten op één stroming

Maar hij deed het echt goed, op het einde nog even over een laag sprongetje laten gaan, toen heeft hij nog gedemonstreerd dat hij er best wel vandoor kan als hij wil
Liep ik daar achteraan (had 'm nog vast)
Was weer een zicht
Het leukste was denk ik nog dat er een klein meisje met een shetlander in de piste was, en toen ik daarna met [***] langskwam zag ik dat ze ons aan het nadoen was, dus aan een lange lijn en dan de shet over de hindernis laten springen ... Beestje ging er ook met haar vandoor
[***] is een kruising
Met [***] ben ik eerst op wandel geweest en toen in de piste nog wat aandachtsoefeningen gedaan, hij deed het wel goed! Denk dat ik nu weet hoe ik met hem moet trainen, dus we gaan alles proberen op te bouwen 
Die liep gewoon de hele tijd op en af met mij mee, was ik vooraan aan de weide dan liep hij daar naartoe, ging ik terug naar achter dan kwam hij ook naar achter (liep dus buitenom) en toen ineens liep hij achter de stallen door en ging aan mijn stal aan de draad 'gezellig' met mij staan praten
En ik stond daar in de weide, met de mestvork in de hand en met [***] als waakhond langs mij .. Die week echt geen millimeter van mijn zijde! (normaal als er mensen aan de draad komen gaat hij eens kijken of er wat eten te halen valt
). Dus ja, ik was heel blij toen de andere mensen op stal aankwamen... Heeft het nog heel wat voeten in de aarde gehad om die man weg te krijgen, die wilde gewoon niet vertrekken! Bleef maar rondhangen enzo .. Toen kwam de pensioneigenaresse met de waakhond en toen is hij gaan lopen ... Bah, echt een naar figuur
Kan niet wachten totdat ik van weiden kan verhuizen! Dan zit ik nog wel achterin, maar niet meer zo afgelegen, en na vandaag is dat wel heel aantrekkelijk ...

Aan het touw was totaal geen probleem, maar daarna los deed hij ook gewoon mee
En toen hij op een bepaald moment ergens stond te kijken en ik hem heel enthousiast riep (à la E_Nalanta in dat laatste bloopertopic) toen kwam het beest ook nog
Dus misschien zit daar wel meer in dan in [***]
Maar moet eerst nog heel veel rust erin krijgen

Zag de rest ook al op je Facebook staan
Maar niet genoeg om mooie foto's van Allegro te gaan maken. Het is maar zo'n dun laagje...
En wat lief van Cobe dat hij bij je bleef 
Hopelijk wordt het volgend weekend mijn weekend wel.. want dan ga ik d'jazz verhuizen.. en aangezien wij beide geen held zijn met de trailer
.. Ik zal zo even alles bijlezen en reageren.. Hele gave foto's Nikki.. ziet er super uit.. Ik soort van op mijn werk met de medicatie van de dokter.. hopen dat ik de dag goed doorkom