Zal mijn man eens lief aankijken of hij van het weekend wat foto's wil maken, maar dat zijn wel beginnerfoto's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. We zijn echt beginnend, in januari de eerste les gehad en tussendoor nog 2 maandjes vakantie. Maar nu zijn we echt lekker op dreef
. 

. 

saskiakefie schreef:Hoe heb je de schoolhalt aangeleerd?

) terugrollen en daarin gaat het gewicht van de paard altijd een beetje mee. En visualiseren wat ik wil. Dat is voor mijn paard in het begin echt voldoende. Als ze goede dagen heeft kan ze meer en anders minder.

Mag nog wat meer voorwaarts maar ik vind het eerst belangrijk dat ze hem goed uitvoert. Alhoewel ze soms nu haar achterhand al wat teveel naar binnen zet en da's ook weer niet de bedoeling 

saskiakefie schreef:Hoe heb je de schoolhalt aangeleerd?

), al zou ik net wat meer horizontaal werken. Maar kan een momentopname zijn, ik wissel ook veel af maar probeer die stukjes halsstrekken wel te verkorten.
Bedankt voor je reactie! Ik moet zeggen dat ze inderdaad al best veel buigt als ik het op de foto's terug zie terwijl ik het idee had dat ze haar lichaam best wel recht hield, dus dat is wel een positief punt
Zie je het toch even vanuit een ander punt.
M'n moeder heeft ze gemaakt en ik vroeg of ze nog een filmpje wilde maken maar die staat er helaas niet op.
. Maar ben al zo blij dat hij het idee snapt en dat hij het nu 2 kanten op kan, dat vind ik al zulke stappen vooruit!