[HK] We staan op de grond ...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 12:39

SSDesign schreef:
Goedemorgen :D Ga zo weer naar Allegro, heb er zin in. Maar eerst nog een uur hard werken voor school. Dinsdag tentamen wiskunde, dat valt wel mee denk ik... Maar donderdag tentamen chemie. 600 pagina's. Zucht. Gelukkig hebi k alles wel samengevat :)

Zag ook wat over geld voorbij komen... Hier ligt het met fotograferen ook redelijk stil, komt vooral door het weer. Verder heb ik geen inkomsten helaas. Het is voor mij dus ook roeien met de riemen die ik heb. Studeren is echt heel duur... :(

Ik zou heel graag een fotoshoot willen van mijn paard haha.. Hopelijk dat het er in de lente een keer van komt.. Misschien kan ik dan bij jou terrecht :o ;)

2822

Re: [HK] We staan op de grond ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 13:57

Ik krijg miss een spiegelreflex camera! _/-\o_ *\o/*
Maar dan over een half jaartje :+
Moet nu heeel goed sparen! :j

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 14:00

RGBrink schreef:
heeft écht ff geduurd.. maar hij staat hoor! [GVL-ITP] Eerste keer VD...

Schiet niet op he... iedereen loeren en niemand zegt / schrijft iets haha.. Volgende week heb ik veel avonddiensten (di en do) dus dan kan ik 's ochtends lekker met aapje aan de slag :D
Heb trouwens 5 nieuwe touwhalsters in hele hippe kleurtjes dus die moeten ook ff geshowed worden.. Helaas is de batterij van mn camera lees ;( en mn oplader is sinds mn verhuizing zoek.. wordt een nieuwe aanschaffen a + 30,- euri ... he prut!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 14:06

RGBrink schreef:
SSDesign schreef:
Goedemorgen :D Ga zo weer naar Allegro, heb er zin in. Maar eerst nog een uur hard werken voor school. Dinsdag tentamen wiskunde, dat valt wel mee denk ik... Maar donderdag tentamen chemie. 600 pagina's. Zucht. Gelukkig hebi k alles wel samengevat :)

Zag ook wat over geld voorbij komen... Hier ligt het met fotograferen ook redelijk stil, komt vooral door het weer. Verder heb ik geen inkomsten helaas. Het is voor mij dus ook roeien met de riemen die ik heb. Studeren is echt heel duur... :(

Ik zou heel graag een fotoshoot willen van mijn paard haha.. Hopelijk dat het er in de lente een keer van komt.. Misschien kan ik dan bij jou terrecht :o ;)

Altijd leuk :P :P

Zo vandaag ging best goed bij Allegro. Ze begint spagaat al wat beter te snappen, maar op een gegeven moment was ze het zat en deed ze helemaal niks meer :P Iets te lang doorgegaan dus (al was ik nog geen tien minuten bezig).

Volgende keer beter ;)

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 14:14

Haha dat had ik met D'Jazzje met de les van Nikki ook.. op een gegeven moment was hij helemaal uitgeblust en kwam er echt geen jambette meer uit.. hij stond heet zielig met afhangende oortjes te kijken van "maar mama.. ik ben echt heel moe hoor".. erg schattig, maar ben toen ook maar gestopt ;)

Even trouwens nog over dat boek van Nikki... Ik heb ook een boek geschreven :o.. nouja.. boek :+
Ik heb een trainingslog gemaakt om de vooruitgang van D'Jazz goed te kunnen bijhouden.. (á la het logboek van de dressuurruiter) alleen dan voor zowel rijden als VD/ longeren/ wandelen etc.. Dit ipv bijv een schriftje samen met mijn bijrijdster.. Zo kunnen we exact aangeven hoe de dag was, wat we gedaan hebben en hoe lang, wat voor weer het was.. hoe ik in mijn vel zat.. hoe paard liep, wat goed ging.. wat minder.. verbeterpunten voor de volgende keer etc..
Echt heel leuk al zeg ik het zelf :D Dit ga ik nu netjes laten inbinden zodat ik echt een boek krijg die op stal ook een beetjes netjes blijft haha..

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 14:43

Tmara schreef:
Mira283 schreef:
Iemand tips/ideeen om een paard te motiveren voor aan de longe? Mira loopt braaf haar rondjes maar leuk vind ze het niet. Zodra ze met VD bezig mag is zo zo ontzettend vrolijk weer.

Wat doe je met longeren? Enkele lijn en rondjes slingeren, of zet je haar bv aan de dubbele lijnen ?

Zou je vriend dat serieus doen RGB ? :=

Ik krijg miss extensions :):) Maar dat is alleen als we iets kunnen vinden wat het zelfde krult als dat mijn eigen haar doen :)

Gewoon aan een enkele lijn. Zonder hulpteugels oid. Dubbele lijnen heb ik nog nooit geprobeerd lijkt me niets voor eigenlijk.

Superkizzie4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:18

AnneHorses schreef:
Ik krijg miss een spiegelreflex camera! _/-\o_ *\o/*
Maar dan over een half jaartje :+
Moet nu heeel goed sparen! :j

+:)+

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 20:43

soso anne!! KRIJG ik hem ook maar! ik moet er zelf 400 eurjtjes voor sparen zonder baan:( niet leuk

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 21:05

Tmara schreef:
Mira283 schreef:
Iemand tips/ideeen om een paard te motiveren voor aan de longe? Mira loopt braaf haar rondjes maar leuk vind ze het niet. Zodra ze met VD bezig mag is zo zo ontzettend vrolijk weer.

Wat doe je met longeren? Enkele lijn en rondjes slingeren, of zet je haar bv aan de dubbele lijnen ?

Enkele lijn. Dubbele lijnen heb ik geprobeerd geen succes ze bleef maar naar me toelopen. Wat ik ook probeerde :')

2822

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 22:07

IloveAnoukje schreef:
soso anne!! KRIJG ik hem ook maar! ik moet er zelf 400 eurjtjes voor sparen zonder baan:( niet leuk

Jaa! Werken he! :+
Ik werk nu ook ! :D
Miss kun je werk gaan zoeken? ;)

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 22:09

AnneHorses schreef:
IloveAnoukje schreef:

Jaa! Werken he! :+
Ik werk nu ook ! :D
Miss kun je werk gaan zoeken? ;)

IK WIL WERKEN :Y)
maar ik ben nog maar 12 en dan mag dat niet:(

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 22:18

Vanaf je 12e mag je meestal werken bij plantenbedrijven :) ik werkte ook vanaf mijn 12e legaal bij een plantenbedrijf :)

Donderdag wat nieuws uitgeprobeert :) ging goed voor de eerste x, merkte meteen wanneer hij het beu was, kreeg hem niet meer te pakken :')

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 22:25

Robin_Rikkie schreef:
Vanaf je 12e mag je meestal werken bij plantenbedrijven :) ik werkte ook vanaf mijn 12e legaal bij een plantenbedrijf :)

Donderdag wat nieuws uitgeprobeert :) ging goed voor de eerste x, merkte meteen wanneer hij het beu was, kreeg hem niet meer te pakken :')

oeee leukk! :o ik wil werken

xChoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:07

Ik werk nu elke zondag op stal, ik verdien ongeveer €2,50 per uur. :)
En ik heb voor de rest nog een stuk of 4 oppas adressen.

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:26

Choco: das nie veel zeg.. 2,50... :x

Iloveanoukje: kom mijn stal uitmesten en mn paard voeren.. dan betaal ik je ;) hihi :o

Wat zijn trouwens jullie namen? daar ben ik wel benieuwd naar.. ik ben Chell (voor vrienden, Rochelle voluit)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:39

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:45

Leuke foto Nikki! erg cute..

ja vind het gewoon heel handig om bij te kunnen houden hoe en waar er voortuitgang geboekt wordt en waar we aan moeten werken..
ik vind 2,50 minimun loon wel heel weinig... neem wel aan dat dit netto is? :x

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:47

Lijkt me netto te zijn ja :j is ook weinig :n maarja, hoe ouder je word hoe meer je mag gaan verdienen :)
Ik zou ook eens zo'n boek bij moeten houden, maar ik ben al te vergeetachtig om het telkens zelf op te schrijven :')

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:52

ja die van mij gaat mn stalkast in en ga gewoon mn best doen em niet te vergeten haha.. maar als we een echt boek ervan maken.. moet dat gaan lukken.. mijn vriendje ligt gewoon nog een te pitten.. logisch.. we zijn gisteren wezen stappen.. en meld net dat hij om 11:00 uur een broodje frikandel voor ontbijt wil hahaha.. laat ik dát nou niet in huis hebben :p.. wordt rondje supermarkt denk ik haha

straks weer lekker naar D'Jazzje.. vriendje gaat mee :D gaan we eens even nieuwe touwhalsters passen, ff wat longeren en wat VD :D dat voedselweigeren moet er nu maar eens in hahah ;) (ja ja geduld en zo... ben ik slecht in O:) )

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:52

xChoco schreef:
Ik werk nu elke zondag op stal, ik verdien ongeveer €2,50 per uur. :)
En ik heb voor de rest nog een stuk of 4 oppas adressen.

2,50? := Ik ben net zo oud als jou en ik verdien een euro meer

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:55

Hahaha, mijn vriend blijft ook altijd lekker liggen :))
Ga ik hem graag wat eten op bed brengen :j vanavond blijft hij slapen, dus morgenochtend lekker wat eten voor hem op bed brengen :+:

Yay, altijd leuk als vriendjes meegaan naar paarden :D Die van mij heeft zelfs op Vienna en Nike gereden :):) En hij wil voor mij dan wel goed genoeg leren rijden om van de zomer strandrit te maken _O_

... Dan verdien je meer dan het minimum, wees blij :))

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:57

Heerlijk toch.. ja die van mij is altijd heel leuk met djazzje haha.. ik ga een andere vriend van mij deze week laten zitten om een haf van een vriendin.. hij wil heel graag eens rijden.. nou kom maar op haha :D mijn eigen vriendje komt ooit wel.. eerst djazzje maar eens inrijden haha :=

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:59

haha ja :))
ik ga mn vriend op haflinger Nike wat verder leren rijden, beginnen aan galop enzo :)) hij mag van mij alleen ECHT geen paardrijbroek aan, dat is echt bleh _O-

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 12:04

Leuke foto Nikki :D En leuk dat je je vriend gaat leren paardrijden :D

Ik ben overigens Susan :)

Pff vanochtend vroeg op gestaan om te leren. Vriendje ligt ook nog op bed, maar ja. Nu even lekker een half uur niks en dan weer flink aan de bak. Het is echt heel erg veel wat ik moet leren helaas, maar ja. Heb nu al bijna de helft van wiskunde geleerd, dus dat scheelt weer :D

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 14:00

ik verdien 3 euro per uur :)