waarom zit je er nooit op?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Het is geen makkelijke en ben er wel eens naast belandt (en als dat niet ging dan gingen we gewoon samen tegen de grond
) dus dan gaat je zin vanzelf wel over. Heb ondertussen geen bang meer van hem, maar heb ook de behoefte niet meer omdat we ondertussen (uit noodzaak, je moet iets met je pony hé) zoveel ander leuks hebben ontdekt. En hij heeft ook altijd last van singelwonden en ik vind hem een stuk vrolijker nu ik er een tijd niet meer heb opgezeten
Maar wie weet kruip ik er ooit nog wel eens op, ik sluit niks uit, maar ik heb ook geen haast (heb zelf ook wat lichamelijke problemen enzo en het is toch leuk als je snel kan reageren op z'n stemmingen
)

. 
Haar stokmaat is ongeveer grofweg opgemeten 1.19
.

Rechts vind hij zoooooo lastig, moet die schouder blijven begrenzen (niet op het binnen voorbeen laten vallen) en toch dat linker achterbeen eronder houden. Begrensde eerst altijd met de zweep, dat doe ik nu minder, nu pak ik de teugels meer mee. Linksom werkt de zweep weer fijner (de teugel lijkt hierin teveel en dan word het verwarrend voor hem lijkt). Ik geef met de zweep geen tikjes, leg hem dan tegen zijn kont/been aan.

Eerste hindernis helaas foutief uitgevoerd wegens verkeerd gelezen, had slecht 1 punt verschil met de 1e plaatsen (3 ex-aequo) dus daarom 4e plaats. Wel gelijk 3 leaguepoints
Niet verkeerd voor de eerste keer dus.
12 leaguepoints dus ook over naar Firstlevel (waar ik ook al in zit met Indy)

). Wilde nu, na het werk, naar poon gaan, wat spelen (had al vanalles in mijn hoofd), maar het zeikt hier al de hele dag en dat is nu nog steeds zo .. Dus om nu in de zeikregen naar pony te gaan, om daar in een zeiknatte piste met een zeiknatte pony te werken, heb ik toch niet zo'n zin in
Dus dan maar morgen
Moet ik hem eerst nog een keer wassen en daarna moet hij toch drogen, dus dan gaan we wat spelen