Pakken hebben wij laten maken, maar geen idee waar. In ieder geval zelf ontworpen en daarna laten maken. Onze kurpakken waren iets van 100 euro per stuk.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Voltige96 schreef:en de molen denk ik ook dus hun ook succes.
Sleipnir schreef:Ik heb net een caprimodel voltigebroek besteld bij Ute Bächer, van zo 'n lange broek word je in de zomer niet blij.
Veel verenigingen laten hun pakken gewoon ergens bij een atelier maken.
Tip: Op voltigierforum.de worden nog wel eens tweedehands pakjes aangeboden voor een compleet team. Dat is niet zo belachelijk duur. En anders zijn de modellen van voorgaande jaren te bestellen bij Ute. Dat scheelt ook vaak iets in de prijs en ze hebben een uitstekende service.
SSDesign schreef:Voltige96 schreef:en de molen denk ik ook dus hun ook succes.
Misschien moet je even op de startlijst kijken en dan zie je dat meedoen:
* Claire de Ridder
* Esther Sneekes
* Cindy Sneekes
* Stefanie van Zuilen
* Carola Sneekes
* Koen Akkermann
* Yentl Mafait
* Nicky Bosmann
* Lianne de Groot
* Inke Ploegmakers
* Jinte van der Heijden
* Marloes van der Akker
* Sill Roelofs
* Sandra Heering
* Laila Boelsma
* Diede Pierik
* Dustin Wilschut
* Twan Bosman
* Team Groenendaal
* Team Wittegheit
* Team Prinsepaard
* De Nieuwe Heuvel
C. Sneekes/ E. Sneekes
SSDesign schreef:Sleipnir schreef:Ik heb net een caprimodel voltigebroek besteld bij Ute Bächer, van zo 'n lange broek word je in de zomer niet blij.
Tip: Op voltigierforum.de worden nog wel eens tweedehands pakjes aangeboden voor een compleet team. Dat is niet zo belachelijk duur. En anders zijn de modellen van voorgaande jaren te bestellen bij Ute. Dat scheelt ook vaak iets in de prijs en ze hebben een uitstekende service.
Een lange broek is warm, maar ik vind zo'n capriding echt onwijs schuren...
salsaentango schreef:hmm dan toch maar even kijken..
ja caston is ook lang niet wijs.. we hadden gister les en vroeg waar hij was, hij zat om 7 uur in groningen en stapte daar in de trein verder.. lijkt me ook ontzettend lang haha
Ik heb mijn voltige broeken laten maken bij carola maar ging even wat fout met verzenden dus moet nu even wachtenheb ook meteen nog maar 2 broekjes erbij besteld voor mijn nichtje als cadeau
ook namens mij: allemaal succes.!!
SSDesign schreef:Sleipnir schreef:Ik heb net een caprimodel voltigebroek besteld bij Ute Bächer, van zo 'n lange broek word je in de zomer niet blij.
Een lange broek is warm, maar ik vind zo'n capriding echt onwijs schuren...
SSDesign schreef:NetjesHihi ik ben totaal niet van de rolletjes. En ik ben ook vrij groot en soms wat lomp, maar voltigeer op een klein paard (1.62). Dus nee ik ga niet rollen vanaf haar