Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RGBrink schreef:even een vraagje.. Ik had bedacht dan ipv dat mijn (te) kleine zakken vol zitten met kleffe appel / wortel e.d. ik wel graag een heuptas(je) wil aanschaffen.. Ik neem aan dat een enkeling hier die ook gebruikt (zie althans veel foto's voorbij komen mét :p.. Waar haal je zo'n ding?! ik heb net 2 tassenwinkels, de perry sport, en frontrunner geprobeert.. maar niets...Nu weet ik dat de hema ze vroeger ook had.. maar zie ze dr nu niet meer bij staan.. iemand nog een suggestie?
RGBrink schreef:even een vraagje.. Ik had bedacht dan ipv dat mijn (te) kleine zakken vol zitten met kleffe appel / wortel e.d. ik wel graag een heuptas(je) wil aanschaffen.. Ik neem aan dat een enkeling hier die ook gebruikt (zie althans veel foto's voorbij komen mét :p.. Waar haal je zo'n ding?! ik heb net 2 tassenwinkels, de perry sport, en frontrunner geprobeert.. maar niets...Nu weet ik dat de hema ze vroeger ook had.. maar zie ze dr nu niet meer bij staan.. iemand nog een suggestie?
Tmara schreef:Ik heb 'm bij de dierenspciaalzaak gehaald !
Ben eigenlijk op zoek naar een donkerblauwe stink, leadrope en touwhalster... iemand tips ?
Straks proberen wijken voor druk mee te nemen en rondjes draaien, even wat nieuw denkwerk voor 'm
Mira283 schreef:Iemand tips/ideeen om een paard te motiveren voor aan de longe? Mira loopt braaf haar rondjes maar leuk vind ze het niet. Zodra ze met VD bezig mag is zo zo ontzettend vrolijk weer.