[HK] We staan op de grond ...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NikkivanOlst

Re: [HK] We staan op de grond ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 10:27

neusje kriebelen, rare geurtjes laten ruiken... :P

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 11:02

Zit soms echt op mijn hoofd te krabben Mira gedraagt zich als een 3 jarige :'). (Rennen door de bak heen en dan wachten op vrouwtje) Gister balkjes gedraaft aan de hand. En teruglopen tussen de balkjes ging heel goed. Verder nog even met de kleine kunstjes bezig geweest. Longeren vind ze helemaal niets aan. Ben toch maar met VD aan de slag gegaan.

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:20

even een vraagje.. Ik had bedacht dan ipv dat mijn (te) kleine zakken vol zitten met kleffe appel / wortel e.d. ik wel graag een heuptas(je) wil aanschaffen.. Ik neem aan dat een enkeling hier die ook gebruikt (zie althans veel foto's voorbij komen mét :p.. Waar haal je zo'n ding?! ik heb net 2 tassenwinkels, de perry sport, en frontrunner geprobeert.. maar niets... ;( Nu weet ik dat de hema ze vroeger ook had.. maar zie ze dr nu niet meer bij staan.. iemand nog een suggestie?

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:22

RGBrink schreef:
even een vraagje.. Ik had bedacht dan ipv dat mijn (te) kleine zakken vol zitten met kleffe appel / wortel e.d. ik wel graag een heuptas(je) wil aanschaffen.. Ik neem aan dat een enkeling hier die ook gebruikt (zie althans veel foto's voorbij komen mét :p.. Waar haal je zo'n ding?! ik heb net 2 tassenwinkels, de perry sport, en frontrunner geprobeert.. maar niets... ;( Nu weet ik dat de hema ze vroeger ook had.. maar zie ze dr nu niet meer bij staan.. iemand nog een suggestie?

Action :j

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:26

U sure? Bedoel dat het niet tijdelijk assortiment / aanbieding is geweest? Dan ga ik daar meteen vanavond eens induiken.. weet je toevallig ook de :$ ? :o

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:46

Ik heb er daar 1 gekocht voor 2 euro geloof ik. Heeft 3 vakjes.

Superkizzie4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:48

Volgens mij kan je ze ook vinden in zon winkel voor mensen die vaak in de bergen lopen.. :+

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:49

Ik denk dat ik vandaag met de klassieke buiging ga beginnen :) Hij zakt al super door enzo, alleen nu nog dat ik geen snoep moet lokken en daarna zijn hoofd omhoog :)
Heuptasje, geen idee, wij hadden hem al :')

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:55

Dank jullie wel ;) ja heb er ook ooit een gehad.. maar dat was thuis bij paps en mams haha.. een aangezien ik al een paar jaar het huis uit ben (jaar of 9 bijna..) denk ik niet dat ik die terug ga vinen haha..
Ik ga eens naar de action vanaaf.. en mocht het niet lukken zit er wel zo'n outdoorwinkel redelijk in de buurt.. echter moet ik nog zien of die open is :S

Jolijneniris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 14:46

Wow er is veel gepost !
Gisteren spagaat en appoteren geoefend.
Spagaat gaat nu al best goed zonder balk!
Appoteren lukt nog nietecht -_- ze pakt t alleen uit mn handen xd

Vandaag niet echt iets oefenen wss.. teslecht weer..

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 15:22

RGBrink schreef:

Ik heb 'm bij de dierenspciaalzaak gehaald ! :j

Ben eigenlijk op zoek naar een donkerblauwe stink, leadrope en touwhalster... iemand tips ?

Straks proberen wijken voor druk mee te nemen en rondjes draaien, even wat nieuw denkwerk voor 'm :)

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 15:27

Tmara schreef:
Ik heb 'm bij de dierenspciaalzaak gehaald ! :j

Ben eigenlijk op zoek naar een donkerblauwe stink, leadrope en touwhalster... iemand tips ?

Straks proberen wijken voor druk mee te nemen en rondjes draaien, even wat nieuw denkwerk voor 'm :)

Heb toevallig net via de diersuper een zakje besteld voor aan een riem (nu nog een riem vinden 8)7 )

Ik heb toevallig net touw binnen (knoop graag zelf) van lovelance touwhalsters (touhalster.nl) hele leuke kleurtjes en voor los touw erg voordelig :j dus daar kan je eens kijken..

niet om het een of ander hoor maar.. stink? :o?

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 15:27

donkerblauwe stink? _O-

www.joycedevos.nl staat vást iets op :D

Deze kleur ga ik volgende week halen...:
Afbeelding

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 15:45

Stink... 8)7

Oeff blauw... Dat je dat durft ! Vind rood je wel heeul goed staan :j

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 15:46

Ja als het niks is ga ik lekker terug naar rood hoor :))
maar wil weer wat anders, blauw ofzo :j
En van het voorjaar als het éven kan regenboog :Y)

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 15:49

Is je haar nog niet afgestorven ? :')

Bedoelde je die site van Joyce voor c'est moi ?

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 15:50

:j
die verkoopt van alles en nog wat aan touwhalsters en leadropes en stiCKs geloof ik :Y)

Nope, want ik heb 'waterverf' gaat er heel snel uit maar beschadigd je haar niet heel erg :))
heb het 1 keer gebleekt, dus doe dat pas van het voorjaar weer :')

xChoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 15:58

Wow, dat blauw is echt facking vet. Zou het alleen zelf niet durven en mogen van mijn ouders. :o

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 15:59

Ik heb mn haar nu al heel vaak 'raar' gehad dus het maakt me vrij weinig meer uit :')
ik vind het vooral gewoon leuk om lekker te rommelen en kleuren met mn haar :P

Maar ik ben weer naar den bosch met het treintje :')

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 16:27

Vind het wel stoer hoor.. ik doe het niet zomaar.. maargoed ik heb dan ook 3 pakken verf nodig voor mn haar.. heb heel veel en heel dik haar.. wil het eraf, maar dan verlaat mn vriendje me ;(

Tmara, http://www.touwhalsters.nl/ was idd voro jou bedoeld.. hebben ze geen sticks voor zover ik weet, maar wel de leukste kleuren in touwhalsters.. Ik ben momenteel aan het knopen.. heb fushcia roze, baby blauw, 3 kleuren blauw, bruin/turkooize en appeltjes groen :D helemaal cool haha :D zal het weekend ff foto's maken :j

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 16:46

Iemand tips/ideeen om een paard te motiveren voor aan de longe? Mira loopt braaf haar rondjes maar leuk vind ze het niet. Zodra ze met VD bezig mag is zo zo ontzettend vrolijk weer.

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:20

Mira283 schreef:
Iemand tips/ideeen om een paard te motiveren voor aan de longe? Mira loopt braaf haar rondjes maar leuk vind ze het niet. Zodra ze met VD bezig mag is zo zo ontzettend vrolijk weer.

Wat doe je met longeren? Enkele lijn en rondjes slingeren, of zet je haar bv aan de dubbele lijnen ?

Zou je vriend dat serieus doen RGB ? :=

Ik krijg miss extensions :):) Maar dat is alleen als we iets kunnen vinden wat het zelfde krult als dat mijn eigen haar doen :)

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:26

Tmara.. nee ik dnek het neit hoor haha.. maar hij is gek op mijn haar (das de reden dat ie op me viel zegd hij) en nou heb ik ook best mooi haar hoor.. al zeg ik het zelf :o .. Dus ja.. ik houd het maar zo haha..

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:17

Wat een K U T weer :(

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:19

Haha geen idee.. ik zit sinds half 9 vanmorgen op mn werk.. en toen werd me gevraagd over te werken.. dus ik zit dr nu nog haha.. ;)