Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Herexamen enzo xD
Met Floyd wordt er tot hij 5 wordt enkel van op de grond gewerkt. Floyd is eerder extravert, hij laat duidelijk weerstand zien als hij niet akkoord gaat met iets. Dankzij hem ben ik verder op zoek gegaan naar een manier van werken waarbij ik minder op weerstand bots bij hem

Wil nu ook echt onze sessies gaan bijhouden, zowel filmen als achteraf een verslagje van maken, om dan makkelijker progressie te kunnen zien. Want die zal er vast zijn, maar ik zie het nooit.. ik zie alleen de negatieve dingen 
[***] schreef:Ik heb nu even pauze gehad in de zin dat ik nogal ziek was, dus even geen paardjes-tijd. Maar wel tijd om heel wat videos te kijken en een plan te bedenken dus zodra ik beter ben gaan we er weer werk van makenWil nu ook echt onze sessies gaan bijhouden, zowel filmen als achteraf een verslagje van maken, om dan makkelijker progressie te kunnen zien. Want die zal er vast zijn, maar ik zie het nooit.. ik zie alleen de negatieve dingen
)Visitor schreef:Ik hield een soort schema bij met stappen in de training (criteria per ding waar ik mee bezig was) waarbij ik dan kruisjes kon zetten of kort noteren waar we waren. Dat was op papier geprint zodat ik dat op stal kon doen. Geen filmpjes dus erbij. Of je moet er een document op je telefoon van maken en dan linken naar filmpjes ofzo.
Ik denk dat dit de kern is: maak het zo gemakkelijk mogelijk. Als het eenmaal gewoonte is kun je altijd nog van methode veranderen.
dat is dus een wereld van verschil, Floyd die ging soms staken en ook Twister had wel eens de nodige overtuiging nodig om mee te komen. Laat staan dat ze zouden komen als ik hen roep, dat was al helemaal ondenkbaar.
(maar een paar metertjes tussen beide maar toch ben ik trots)