Weet iemand hier hoe je een bewegend plaatje kunt verkleinen en op bokt kunt krijgen als ava ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Leuk joh! 
.
. En pony was echt über-enthousiast, dus dat was lastig in de hand te houden nu hij ineens eten kreeg zonder dat hij een click hoorde
. Nu weet ik weer waarom ik daarmee begonnen was
Echt gaaf! Bij de spaanse pas vlogen de benen naar voren (maar ivm het ontbreken van de clicker maar niet te lang aan gewerkt).
Dus dan kan hij dat gaan leren, ik ben erg benieuwd wat hij er van vindt!!
vanuit het liggen
).
((ja, hij is onhandig
) 
.. In super leuker kleurtjes kan ik melden..
.. was zo trots op mn mannetje.. keurige hoge jambette, netjes neerzetten.. Maar hij raakt wel makkelijk over-enthousiast.. dus af en toe even flink achteruit zetten.. en hij mag het natuurlijk alleen doen als het wordt gevraagd.
dus als ik OOIT een les vd heb, wil ik daar aan werken, ik denk namelijk dat ik iets fout doe, kan niet ontdekken wat 
) dus dat leek ideaal. Dus dan gaat hij snuffelen, en krabben, en dan gaat hij liggen en het moment dat hij de grond raakt dan click ik en stop ik er heel uitbundig heel veel 'snoepjes' in ... als ik er op tijd bij ben, want meneer gaat namelijk gewoon rollen .. Die click lijkt hij op dat moment gewoon niet te horen, mijn enthousiasme ook niet .. ook dat ik naar hem toeloop maakt geen verschil .. Hoe pak je zoiets aan?

misschien een idee? 

Je hebt echt een leuk paard
ik was vooral blij dat hij het zelf ook leuk vind.. ga zeker flink oefenen met hem, maar wel hele korte stukjes en een of twee oefeningen.. en dat nadat hij even zijn 'ei' kwijt heeft gekunt aan de longe 10 min... Denk dat als de eerste energie eruit is hij zich beter kan concentreren en hij rustiger is in de oefeningen.. want hij is nu nog wel is té fanatiek hahah..

) . Tegen die tijd zijn we op ons nieuwe adres en kan ik het (dankzij de dichte roundpen/ longeerton die ze hebben) grondwerk en VD combineren en kan hij ook los staan.. We hebben daar ook balkjes dus kunnen we wat meer m.b.t. spagaat en compliment
..
) want hij heeft een heul bewegelijk lipje