Ben benieuwd wat ik zo allemaal hoor over dat pakketje. Echt heel gek, ik zat in een lokaal aan de overkant van dat gebouw, maar heb echt niks gehoord/gemerkt/gezien.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Ben net met Lieke, Diesel en Roann een stukje wezen wandelen, even naar de hei wat laten plonzen en weer terug. En ook al heb ik
het al heel vaak gezegd, ga ik het nog een keer zeggen... want ik ben echt ZO blij met Lieke !
Ze heeft mij en Roann vandaag weer zó fijn geholpen met al dr 'parelli dingetjes'
Roann zit (vind ik) zo ingewikkeld in elkaar, en weet met sommige dingen niet zo goed wat ik er mee moet!We zijn druk bezig geweest met alle spanning die hij opbouwt om hem dat te helpen laten afvloeien, want hij bouwt het wel steeds op... maar kan het dan weer heel moeilijk loslaten.
En op die momenten ben ik echt niet blij dat het zo'n buffel is
Uiteindelijk liep hij lekker mee, en hoefde ik niet zo aan 'm te hangen om 'm steeds mee te krijgen of juist weer in te houden !
Op de hei zijn we ook naar het plasje gelopen, en daar gingen ze maar wat graag in ! Jammer genoeg vond Roann
t zó leuk dat z'n oogkleppen weer opgingen en hij al snel tot z'n buik in het water stond te spelen, zonder dat hij in de gaten had
dat ik hem niet meer vast hadUit reactie riep ik hem meteen op m'n aller liefst, en hij keek meteen uberlief op en kwam
meteen aangelopen !
Toen we weer terug liepen ging hij zelfs liggen rollen, en dat heeft hij echt NOG NOOIT gedaan terwijl ik hem nog vast had ! Het heeft
hem ook 3 jaar gekost om te durven plassen ohz
Daarna liepen bij ons allebei onze pannetjes over en hebben Lieke en ik van paanies geruild... Niet dat dat heel veel hielp, aangezien Diesel
me de hele terug weg heeft lopen uit proberen
BEN ECHT ZO VERLIEFD OP DIE PONY