[HK] We staan op de grond ...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xChoco

Re: [HK] We staan op de grond ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:18

Ik heb deze week proefwerkweek dus ik moet elke dag om 11 uur op school te zijn tot half 2. O:)
Gelukkig heb ik morgen ook vrij want ik heb vrijdag frans en laten we zeggen dat ik daar niet zo goed in ben (lees: slecht).

Gisteren begonnen met voerweigeren want na het flehmen werd ze toch wel heel happerig naar de stukjes appel. Na 3x had ze het wel een beetje in de gaten, alleen ik kon niet verder gaan want mijn appels waren op. :')
Ik word trouwens heel raar aangekeken als ik bezig ben met choco, zoals "Ben jij van je pony een circus pony aan het maken?" "Leer je hem nou kunstjes?". Hebben jullie dit ook? :)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:19

Wij hebben haar zelf verkocht ja, heb wel een maand of 2/3 nog contact gehad, maar geen telefoonnummer of email adres meer -O-

Haha, hij is gespierd, spoort niet, lomp, maar ZO lief :+:
Ik houd regelmatig bloedneuzen, blauwe ogen, hersenschuddingen, en andere blauwe plekken enzo aan hem over _O- But its worth it :+: Ik kan wel wat hebben :')

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:20

Ik heb dat bijna dagelijks _O_
Mensen snappen nog allemaal niet wat je in hemelsnaam aan het doen bent met je paard :') Maar dat is wel grappig, want ze vinden het vaak erg leuk :j

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:26

VisibreTeam schreef:
Wij hebben haar zelf verkocht ja, heb wel een maand of 2/3 nog contact gehad, maar geen telefoonnummer of email adres meer -O-

Haha, hij is gespierd, spoort niet, lomp, maar ZO lief :+:
Ik houd regelmatig bloedneuzen, blauwe ogen, hersenschuddingen, en andere blauwe plekken enzo aan hem over _O- But its worth it :+: Ik kan wel wat hebben :')

Balen zeg.. ook geen idee meer waar die mensen wonen.. Misschien oproep plaatsen op bokt / MP.. ?

Ik neem aan dat je het over vriendje hebt :o .. Lekker dan.. :')

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:29

Mmm... zou wel kunnen... Maar mag haar wss toch niet terug kopen van mn ouders -O-

Ja heb het over mn vriendje :') Hij doet het zéker niet expres hoor! Hij is gewoon een beetje... Onhandig :') Zn reactie is altijd wel schattig: oohhh sorry!! En dan gaat hij allemaal lief doen :=

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:34

Haha das em geraden ook hoor ;)

Ja das balen als je met ouders te maken hebt.. begrijpelijk natuurlijk.. Maar dan kan ik me voorstellen dat je niet aan de zoektocht begint. Ik zou als ik in jou schoenen stond dr dan ook meteen willen hebben.. + dat ik vind dat als je gaat kijken bij een paard wat je verkocht hebt, dat ze het altijd minder goed hebben als je zou willen.. Ik bedoel: je vind toch zelf (neem ik aan althans) dat je het zelf het het allerbeste doet voor je dier en op een ander, hoe klein het ook is, heb ik dan wat aan te merken (alleen als het beessie van mij is geweest hoor :o ) Had ik wel toen ik mn eerste paardje op ging zoeken.. goh hij stond wel veel binnen, en hij had toch wel iets meer spieren hier en daar toen hij van mij was.. en bij mij keek hij toch een stukje gelukkiger uit zn ogen... etc.. (ik zie in zo'n situatie ook spoken hoor)..

xChoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:43

Gisteren heeft mijn vader ook voor het eerste choco gepoetst, normaal houdt choco niet zo van anderen, maar met mijn vader kan ze het wel vinden. Ze kijkt veel minder chagereinig en gaat zelfs met hem knuffelen. Terwijl ze met niemand op mij na knuffeld. Dus papa helemaal blij. :')

Ik kan niet echt over verkopen meepraten, want choco is mijn eerste paard. :j

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:43

Hmm das wel true :j
Waar Vienna nu staat staat ze perfect, warm stalletje, lekker aandacht, lekker werken :j

Breezer stond destijd bij een geitje op de wei en werd beleerd voor de wagen door volwassenen.

Kwil haar wel echt terug... Maarja...

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:13

Gelukkig maar dat je zeker weet dat ze het zo goed heeft ;)

Hopelijk kom je Breezer nog een keer tegen ;)

Ik zit aan de koffie.. nouja koffie icm chocomel... en ik lust écht geen koffie... denk dat dat wel weergeeft hoeveel energie ik heb.. -O- |o

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:14

Ik lus ook geen koffie :n
Drink ALTIJD chocomel als ik op school kom en het is koud _O-

xChoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:17

Ik lust wel koffie. :):)
Maar alleen als het cappucino is. :+

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:19

hehehe.. ik lust alleen de koffie van mijn vader.. nouja.. hij noemt het kinderkoffie (mijn broertje noemt het vekrachte koffie omdat hij vind dat het niets met koffie meer te maken heeft hahaah).. namelijk 80% warme (opgeschuimde) melk met heel veel suiker en dan een scheutje koffie.. Bij voorkeur met een beetje likeur als cointreau erin hahahaa.. dan lust ik het wel :+

xChoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:20

:')

Ik lust koffie met een beetje opgeklopte melk en dan 2 schepjes suiker. :j
Maar eerst deden we er slagroom bij, maar dan kreeg ik hoofdpijn dus nu alleen maar opgeklopte melk.

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:24

koppijn van slagroom choco? dat lijkt me best een straf ;(
Ik heb zelf een vrij uitgebreide voedselallergie (en ik ga dr echt dood van dus mogelijkheid om te smokkelen is er niet) dus weet wat het is als je iets niet mag/kan hebben..

xChoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:29

Ik ben allergies voor alles waar melk inzit, alleen ik ben er al een tijdje overheen aan het groeien. Want anders mocht ik ook geen melk in de koffie. Ik mag dingen waar melk in zit ook maar met maten eten of drinken. En ik mag sowieso geen kaas.

En vroeger vond ik dat altijd zo erg, iedereen had altijd lekker koeken bij zich en ik moest het doen met zo'n droog koekje. En als op school iemand trakteerde mocht niks hebben omdat er altijd wel melk of iets in zit. Dus iedereen had iets lekkers behalve ik, dat vond ik altijd heel erg.

xChoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:30

Maar ik ga naar school, lekker 2 proefwerken maken. :\

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:36

Proefwerken :r

balen zeg :oo
Ik kan niet tegen vet of pittig eten, krijg ik darmkrampjes en diarree van... Maar mcdonalds en burgerking... Can't resist _O_

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:47

xChoco schreef:
Ik ben allergies voor alles waar melk inzit, alleen ik ben er al een tijdje overheen aan het groeien. Want anders mocht ik ook geen melk in de koffie. Ik mag dingen waar melk in zit ook maar met maten eten of drinken. En ik mag sowieso geen kaas.

En vroeger vond ik dat altijd zo erg, iedereen had altijd lekker koeken bij zich en ik moest het doen met zo'n droog koekje. En als op school iemand trakteerde mocht niks hebben omdat er altijd wel melk of iets in zit. Dus iedereen had iets lekkers behalve ik, dat vond ik altijd heel erg.

Ja das naar.. ik snap wat je bedoeld hoor.. Ik ben allergisch voor noten, pinda's en vers fruit.. en ook flink ook.. Dus geen patatje oorlog.. geen vers gebrande noten van de markt, geen vers fruit in de zomer.. best een straf.. ;)
Ook appel voeren aan mn paard is een uitdaging.. van alleen de lucht gaat mijn keel al dichtzitten.. dus appeltjes krijgt hij wel, maar uit de tas in zijn voerbak en dan met een grot mes op afstand in tweeën haha..

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:49

Waaah.. bijna klaar met werken.. en dan op naar stal (naja.. naar station) Voro Les van Nikki.. spannend! *\o/*

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:51

:))
Ik ben beniewd, heb nu pauze, dan nog les, dan naar station rennen en trein pakken :))

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:51

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:54

ooohw spannend... nou de dag wordt minder lang als de explosieven opruimingsdienst aan de gang moet SSDesign hahha ;) :+ sterkte!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:57

RGBrink schreef:
ooohw spannend... nou de dag wordt minder lang als de explosieven opruimingsdienst aan de gang moet SSDesign hahha ;) :+ sterkte!

Helaas is dit slechts één van de tig gebouwen van de universiteit :P En in dit gebouw worden nauwelijks colleges gegeven.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:57

Oef spannend! :oo

Sterkte met je lange dag :(:)

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 14:00

Nou iedereen een fijne dag.. Nikki tot straks.. mocht het rennen niet lukken: je hebt mn nummer he :D
Ik ga snel afsluiten! voor de rest: tot vanavond
Laatst bijgewerkt door Rchell op 25-01-12 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt