Lastig met een doof paard, zou je evt met duidelijke handgebaren kunnen doen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Superkizzie4 schreef:nouja als ik mijn slungeligheid moet combineren met een clicker wordt dat VD niks!dus ik wacht eerst gewoon totdat ik zeker weet dat ik 100% begrepen wordt door kizzie en dan pas ga ik eens kijken naar andere marnieren om mee te werken!
RGBrink schreef:daar was ik ook weer.. vanmorgen lekker bij mijn knollie geweest en wat GRRRRR paard.. staat hij halverwege het land (lees: semi bevroren modder van 30 cm diep).. bij de waterbak.. ziet mij druk zwaaien met zijn voeremmer (zat gekookte lijnzaad in, dus maakt geen geluid).. ziet mij vervolgens het land in komen en als een of andere pinguin zijn kant op waggelen.. en op 10 meter afstand besluiten... naah.. geen zin.... en in volle galop richting kudde.. gevolg: baasje deed er 20 min langer over doen voor ze mij eindelijk had... GRRRR..
Heb hem wel alvast laten wennen aan het geluid van de clicker.. en clicker means snoep.. dus hij was helemaal gelukkig.. geen werk, geen gepluk en gepoest van de baas, maar snoep en extra lekker (warm!) vreten.. en weer terug naar mn matties..![]()
![]()
Helaas miste is door zijn geklooi en het veel te langzaam eten de trein.. en was ik dus 10 min te laat op mn werk![]()