Maar ik moet gaan, anders mis ik mn trein nog ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

! 
! ik heb er verder ook geen ervaring mee, sorry

). Verklaard ook meteen hoe het waarschijnlijk gebeurd is (en dan is het [***]'s eigen stomme schuld, hij kan beter altijd die hersenen gebruiken en niet alleen tegen mij
).
Maar het was al mooi dicht aan het gaan vond ik. Wilde er nog zalf op doen dus heb eten in z'n bak gedaan en toen met de tube in aanslag.. hij rook er eens aan en begon te flemen, ik deed wat op mijn vinger en mocht het zo op z'n wonde wrijven
En toen wilde ik er nog wat op doen en toen dacht hij: bekijk het maar jij .. En toen heb ik 10 minuten op en af, door de modder, achter hem aan kunnen vangen
Heeft ie wel meteen weer beweging gehad
Had eerst nog het halster bij maar dat was toch hopeloos, en ik liep daar met die zalf op mijn vinger
Toen halster weggedaan en alleen met het touw in de aanslag. En toen ineens had hij wat van: ok, pak me nu maar, en hij bleef gewoon staan en liet alles doen
Zo'n pony heb ik dus 

VisibreTeam schreef:Handig zo'n [***]
En [***] maar eten en eten, en die muis maar rennen en rennen ... Heb eerst geprobeerd die zo eruit te halen maar dat ging niet, toen met de emmer geprobeerd dat die in de emmer zou lopen maar dat deed die niet. Toen de voeremmer maar uit de hooibak gehaald ([***] bekeek me echt van "wat .. "
) en toen de muis gaan zoeken .. Heb het voer eerst terug in de kleine emmer moeten doen en dan heel rustig terug in de voeremmer, en toen bleef uiteindelijk de muis over en die heb ik achter de stal eruit laten springen 
En waarschijnlijk heeft die vorige keer ook daarin gezeten, en is toen de stalkat langsgekomen ...
Maar misschien wel beter als je kunt verhuizen van weiland
haahahaha 
! Hopelijk gaat het inderdaad snel beter dan.
Blijft lastig!
dan komt Nikki lesgeven