Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Gini schreef:Kan een boek uit 1886 ons nog iets leren? Want blijkbaar moet je stukken uit het boek echt wel lezen met het jaartal in je achterhoofd. Ik vraag me dan af hoe je hier een eenduidige informatiebron van kunt maken. Want hoe weet je welke stukken nu nog toepasbaar zijn en welke flink aangepast moeten worden (uiteraard is dit duidelijk bij het spoorstootfragment, maar wat met andere fragmenten die niet grenzen aan dierenmishandeling). Daarover alleen al kan een nieuw boek geschreven worden.
Gini schreef:Kan een boek uit 1886 ons nog iets leren? Want blijkbaar moet je stukken uit het boek echt wel lezen met het jaartal in je achterhoofd. Ik vraag me dan af hoe je hier een eenduidige informatiebron van kunt maken. Want hoe weet je welke stukken nu nog toepasbaar zijn en welke flink aangepast moeten worden (uiteraard is dit duidelijk bij het spoorstootfragment, maar wat met andere fragmenten die niet grenzen aan dierenmishandeling). Daarover alleen al kan een nieuw boek geschreven worden.
Air schreef:Gini schreef:Kan een boek uit 1886 ons nog iets leren? Want blijkbaar moet je stukken uit het boek echt wel lezen met het jaartal in je achterhoofd. Ik vraag me dan af hoe je hier een eenduidige informatiebron van kunt maken. Want hoe weet je welke stukken nu nog toepasbaar zijn en welke flink aangepast moeten worden (uiteraard is dit duidelijk bij het spoorstootfragment, maar wat met andere fragmenten die niet grenzen aan dierenmishandeling). Daarover alleen al kan een nieuw boek geschreven worden.
Zolang een paard nog geen 5 benen heeft, nog niet nadenkt en ons nog op zijn rug laat, zal er bar weinig verandrd aan zijn.
De bouw van paarden mag dan veranderen, de anatomie en spieren veranderen niet.