Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DinkeyGirl schreef:Owwww ik herken jullie frustraties!! Ik was ook zo'n sukkel die er tig keer mee in mn handen heeft gestaan toen het nog verkrijgbaar was, maar dacht "het is me een partij droge kost en 50 euro is een hoop geld."![]()
En toen ik eindelijk zelf wat verder was in de dressuur en hem perse wilde hebben, was hij niet meer verkrijgbaar. Ik heb hem toen ook voor kerst gehad van mn ouders voor 75 euro voor een tweedehands versie, wel met iemands naam erin maar die was verder nog wel in hele goede staat.
Dus lesson learned, ik wacht tegenwoordig niet meer met het kopen van gave boeken haha![]()
Heb wel even gestemd voor je bij de poll, ken nog wel tig mensen die hem zouden willen hebben, er is zoooo veel vraag naar!
2a54z6e45r6r schreef:DinkeyGirl schreef:Owwww ik herken jullie frustraties!! Ik was ook zo'n sukkel die er tig keer mee in mn handen heeft gestaan toen het nog verkrijgbaar was, maar dacht "het is me een partij droge kost en 50 euro is een hoop geld."![]()
En toen ik eindelijk zelf wat verder was in de dressuur en hem perse wilde hebben, was hij niet meer verkrijgbaar. Ik heb hem toen ook voor kerst gehad van mn ouders voor 75 euro voor een tweedehands versie, wel met iemands naam erin maar die was verder nog wel in hele goede staat.
Dus lesson learned, ik wacht tegenwoordig niet meer met het kopen van gave boeken haha![]()
Heb wel even gestemd voor je bij de poll, ken nog wel tig mensen die hem zouden willen hebben, er is zoooo veel vraag naar!
Is die 785 euro een typfout?
Citaat:De drukbestanden blijken helaas ook niet meer bij Cadmos te zijn, maar onze speurtocht is nog niet afgelopen. We zullen er zeker alles aan doen om er voor te zorgen dat er een nieuwe druk van het boek verschijnt.
Er is zeker vraag naar het boek, dus de motivatie is er zeker. Mail nog rustig als het naar je smaak te lang duurt, of houd anders onze site in de gaten.