Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
iets waar ik me echt in wil verdiepen
zijn er ook instructeurs voor in regio utrecht? 

Doet hij nu al ...
). En ik heb het gevoel dat hij het nu al goed begreep hoor .. hij stond toch elke keer goed stil 
Als hij kon kiezen was ik hem constant aan het kriebelen denk ik
Zie je ook dat moment, wil ik hem terug hebben maar als hij niet meteen reageert tik ik met mijn vinger tegen z'n borst zeg maar .. en daar zit dus ook een kriebelplaatsje
Anderen zouden dan misschien iets hebben van: neen, je wilde hem achteruit dus je moet strenger worden .. Maar op dat moment had ik iets van: ach, komop dan, je doet al zo goed je best
Ik weet nooit wat het juiste is om te doen 
En het blijft natuurlijk de eerste keer dus ik denk naarmate we het meer en meer doen, het ook wel nog duidelijker zal worden en misschien ook duidelijker te zien zal zijn
Ik heb trouwens ook vandaag bedacht dat ik, als hij het goed begrijpt & leuk vind, op die manier ook kan oefenen om een sprongetje te doen enzo ... Gewoon de balkjes of het hindernisje tussen de kegels en dan van kegel naar kegel
Maar dat is nog niet voor morgen 
En daardoor ook gewoon goed, dacht ik toch .. Ben blij dat jij dat ook denkt
Nu zal het mij benieuwen of dat een éénmalig gelukje was, of dat er een kwartje gevallen is
Denk wel dat het met de kegels te maken heeft, toen had ik echt het idee dat hij de bedoeling begreep, bij die laatste keer achterwaarts

En volgens mij werkt dat bij die van mij echt wel .. hij wil best wel wat doen, maar het mag niet te moeilijk zijn en niet te lang duren .. En als hij dan ook nog eens weet waar het eindpunt ligt .. ideaal!
(dat ik dat eindpunt stiekem wat verder ga zetten na verloop van tijd heb ik 'm maar niet verteld
)
Gewoon telkens een cmtje verzetten haha
Ik zie hem al kijken
"Hoe .. ? Maar uh ... baasje .. die kegel stond toch eerst HIER? Ik moest altijd maar 5 passen zetten en nu 6? Kan niet hoor! "
Hij kon echt zo terug naar z'n kudde, het enige wat dicht was was hun weide, maar dat is zeker 5 minuten lopen .. En we liepen ook nog eens richting uitgang! (heb express steeds dezelfde richting aangehouden om iets te vragen, voor de duidelijkheid
). Ik vind het werkelijk waar gek dat hij zo goed bleef meedoen
Stiekem vindt ie het wel leuk denk ik

sturen en stoppen ging ook helemaal goed!

weet niet wat het nog meer kan betekenen.
Of hij het uitgevonden heeft is weer een andere zaak, dat zou ik niet weten. Hoe meer ik lees & bekijk, hoe meer ik het idee heb dat iedereen gewoon 'hetzelfde' doet en alles van elkaar over neemt .. Het komt uiteindelijk allemaal op hetzelfde neer heb ik het idee 
Toen dacht ik dat we vertrokken waren maar het was vals alarm
), maar verder dan dat? Dan bekijkt hij je alsof je onnozel bent ... Naja, ben ik ook wel natuurlijk, maar dat moet hij me niet zo laten merken
Dus ik ben nog zoekende 

Doet naamloos ook,.. en dan ook nog eens heel zielig kijken dat ze geen beloning krijgt (dat ze er achteraan moet lopen bedenkt ze dan weer niet xD ) 

Terwijl dat wel zo'n paard was wat dat leuk zou vinden, uiteindelijk niet genoeg tijd aan besteed om het te bevestigen denk ik.[***] schreef:Welkom reiziger!
Chase The Tiger wordt gebruikt bij ParelliOf hij het uitgevonden heeft is weer een andere zaak, dat zou ik niet weten. Hoe meer ik lees & bekijk, hoe meer ik het idee heb dat iedereen gewoon 'hetzelfde' doet en alles van elkaar over neemt .. Het komt uiteindelijk allemaal op hetzelfde neer heb ik het idee
Nu ging het goed, maar was ook maar de eerste keer .. Misschien heeft hij volgende keer zoiets van "joh, dat heb ik al eens gedaan hoor" ..
Ik doe pakweg 90% op het gevoel, heb de helft van de tijd geen idee waar ik mee bezig ben
maar iets doe ik toch wel goed want het werkt
Maar een bepaald iets volgen of via stappenplannen werken ofzo, brr neen, dan krijg ik niks meer gedaan met die van mij
Zo ben ik dus vanalles met hem aan het doen, terwijl ik volgens Parelli nog aan game 2 ofzo zou moeten zitten (de yo-yo game, is toch 2 hé?), want dat kan ie nog niet .. Of toch niet zoals het hoort
Dat kan hij niet, hij gaat niet zijwaarts, dit niet & dat niet .. Maar we hebben wel lol
En ik zie wel waar ik uitkom .. zolang de basisregels blijven zodat ik niet in gevaar kom maar het mij verder eigenlijk weinig uit wat er gebeurd