Een bestelnummer en uitleg hoe het werkt kost toch niks? I-deal is zeker niet nodig, maar een duidelijke toelichting is zeker niet overbodig. Zou ik niet weten dat de organisatoren te vertrouwen zijn, zou ik de kaartjes niet online bestellen op deze manier.
Bedankt voor deze feedback. We zullen het meenemen in de evaluatie van dit jaar. Het is wat ingewikkeld om uit te leggen waarom het ingewikkeld is een bestelnummer te geven. Maar wie weet vinden we daar volgend jaar een oplossing voor
Bestelnummer kun je eventueel ook best achterwege laten, als dan maar duidelijk is hoe het bestelproces verloopt, hoe en wanneer je je kaartje krijgt, wat je moet vermelden bij je bestelling, dat soort info.
Thanks voor de tips. Ik meende dat ik het ook in de bevestiging had gezet (wat je ziet nadat de kaartjes besteld zijn) maar dat is helaas niet zo. Het heeft nu geen zin meer, maar voor volgend jaar zetten we er wat meer info bij
Voorverkoop is gesloten. maar op de dag zelf kun je gewoon bij de kassa betalen. We hebben geen maximum bezoekers of iets dergelijks. Dus komt alleen, helemaal gezellig !
Mij lijkt het erg leuk, maar ik moet nog eve kijken of ik vrij kan krijgen met mijn werk. Iemand die toevallig vanuit omstreken Leiden komt? (alphen a/d Rijn toevallig?) Misschien een idee om te carpoolen
Kaartjes zijn per email verstuurd. Omdat het zo'n enorme hoeveelheid was, hebben we dit automatisch laten verzenden, via een nieuwsbrief-systeem. Helaas denken sommige providers hierdoor dat het SPAM is, waardoor het in de spam-folder terecht komt, of helemaal niet aankomt.
Wie nog geen kaartjes heeft: met het noemen van je naam kun je alsnog gewoon je kaartjes ophalen bij de voorverkoop-kassa