Welke vrijheidsdressuur kunstje ben jij begonnen...?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 17:13

Ik ben begonnen met jambette en toen op comando terug te laten lopen.

blondeyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:34

oooh hier nieuw trucje bij sinds gisteren!

Door voor haar te staan,2 meter ofzo,en wrijven met mn zweep vlak voor der voetjes gaat ze gaan kappen,en wel erg enthousiast :p doe ik het voor der links,doet ze t links,doe ik het voor haar rechtse,doet ze het rechts :) wer ietsje bij :)

SuzanH

Re: Welke vrijheidsdressuur kunstje ben jij begonnen...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 21:48

Dankjewel iedereen!!!! :P

NikkixElmoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 10:49

Ik ben eerst door de bak gelopen zonder gebaren of geluiden of snoep en kijken of hij me ging achtervolgen en dat deed die en dat is een goed teken dat je hem iets kan aanleren. Daarna begon ik met het truucje back. Ik had een bix brokje in me hand liet het zien en stopten het terug. En begon naar hem toe te lopen recht voor hem en zei back. En meteen toen die zijn eerste stapte zette meteen beloont. Nou nu kan ik ook via de zeikant staan en naar achteren lopen en als ik op hem zit en gewoon back zeg en daarna had ik het truucje voet geleert.gewoon zelfde volgorde als back alleen danb die voet opgetilt en uitgestrekt ommhoog houden 5 seconden en voet zeggen en snoepje geven dat na een paar keer doen me wijsvinger naar zijn voet gewezen en gezegt voet en telkens velonen waneer die zij voet beetje hoog optilde kan kan ik zelf als ik naast hem sta zonder te zeggen en me voert gewoon op til of als ik op he€m zit en zeg voet hahaha! Moet alleen even ander kunstje nu verzinnen..