voltige?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 22:15

Voltige96 schreef:
jullie stonden laatst bij prijs uitreiking in tolbert naast ons! Ik stond achter aan en voor mij stonden allemaal kleine meisje met blauwe en roze t shirtjes, ernaast stond longeur.

Dat klopt! :D Wat toevallig! De longeur was toch Jantina? Ik heb samen met haar de instructeurscursus gedaan vorig jaar :D !

@ SSDesign, er deed inderdaad één junioren soliste mee en een E-4tal op een voskleurig paard :). Jullie hebben wel netjes gescoord zo te lezen! Super! Ik ben benieuwd hoe het gaat op het NK met jullie :).
Hmm dat jureren was inderdaad wisselend zag ik op startlijsten... Ik heb het natuurlijk niet gezien, maar bij sommige uitslagen dacht ik echt: Goh die hele klasse zit wel heel hoog qua punten :o .

Over de oefenbokken, mijn vader heeft een van een rioolbuis gemaakt (dan zit je niet met de ribbels van die olievaten én ze deuken niet in). Hieromheen zit vloerbedekking, die rioolbuis is natuurlijk erg glad, is van PVC. We hebben er ooit een ijzeren beugel op gelast (met de echte beugel ernaast, zodat het klopte. Alleen het voorwaarts opzwaaien lukt er niet mee (dat doet pijn), het lukt ook wel, alleen voor kinderen die zich nog niet uitdrukken is het heel pijnlijk :o , maar het paard is lang en daardoor kan ik achter het kind zitten, om ze te helpen en te laten voelen waar ze heen moeten. Tis jammer van de ijzeren beugel, maar goed... ik heb ervaring, je leert jezelf wel om uit te duwen :+

salsaentango

Re: voltige?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 07:34

hoe groot was hij dan? want heb hier een grote zwarte liggen.. alleen denk dat ik dan veel vloerbedekking nodig heb haha

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:38

@ michelle.. heb jij gewoon ook olievaten op je bok? en die in hout gemaakt.. en hoe zit de singel eigenlijk? gewoon er omheen en in het hout inhammen gemaakt.?
want vind hem wel heel leuk.!!

hoe hoog zijn jullie oefenbokken eigenlijk?

ik heb 2 olievaten erin inderdaad. Er zijn stukken hout uit vanwege de singel. Ik heb hem bekleed met schuimrubber en daarover een dekbed overtrek (kapot geknipt :') vond m'n moeder leuk..)

ik zal de hoogte inc. vaten en ex. vaten even voor je meten, maar de vaten zitten er als het waren in..

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:40

Was helemaal neit duur!
olievaten had ik gekregen, hout hadden we liggen, had alleen schuimrubber moeten kopen en de singel (niet zo'n hele goede aankoop geweest :( (de handgrepen bewegen los van elkaar) is een Norton voltige singel wit.. voor €110,- gekocht)

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:42

SSDesign schreef:
Oh wat betreft die oefenbokken: Wij hebben bij ons op de vereniging 2 super fijne bokken.

http://www.voltige-wittegheit.nl/ en dan op houten trainingspaard kun je één van de twee zien (we hebben ook nog een kleine variant)

:o prachtige dingen inderdaad lijkt me heerlijk oefenen!! en ook goede singel zie ik d'r op liggen ;) !,, alleen een beetje duur voor persoonlijk (niet voor vereniging ofzo) gebruik hea?! hahahaa.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:56

X_Michelle_X schreef:
SSDesign schreef:
Oh wat betreft die oefenbokken: Wij hebben bij ons op de vereniging 2 super fijne bokken.

http://www.voltige-wittegheit.nl/ en dan op houten trainingspaard kun je één van de twee zien (we hebben ook nog een kleine variant)

:o prachtige dingen inderdaad lijkt me heerlijk oefenen!! en ook goede singel zie ik d'r op liggen ;) !,, alleen een beetje duur voor persoonlijk (niet voor vereniging ofzo) gebruik hea?! hahahaa.

Ja is ook duur inderdaad ;) Wij hebben volgens mij die 2 bokken gesponsord gekregen ;)

Ik had eerst ook een bok, helemaal van hout gemaakt. Maar ik kon er helemaal niks mee, dus ik heb hem weg gedaan :P

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:57

Hahaha,, tja, kan ook,, ooit,, als ik rijk ben,, wil ik een nieuwe singel :+

LANG LEVE SPONSOREN :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:58

X_Michelle_X schreef:
Hahaha,, tja, kan ook,, ooit,, als ik rijk ben,, wil ik een nieuwe singel :+

LANG LEVE SPONSOREN :D

Ja haha lang leve sponsoren. Helaas hebben wij niet zo veel sponsors op onze vereniging...

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 17:00

wij ook niet.. ;) geen 1 :+ wij doen het tot nu toe nog op eigen hand,, willen wel sponsoren gaan zoeken..

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 18:43

heb al wel net zo'n singel als jou michelle.. koste mij maar 30,- inclusief :D omdat deze ook op een bok heeft gezeten en ze hem hebben vast gezet zitten er 2 kleine gaatjes bovenin.. en hij is dubbel te buigen maar verder is hij goed.. :D

hmmm.. zal eens kijken of kennis er wat mee kan om die vaten erin te krijgen, anders moeten ze maar iets verzinnen zodat hij die vorm aanhoud :P

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 18:46

die vorm aanhoud?

ik zal nog wel ff wat foto's maken vanaaf...
dubbel te buigen?
handgrepen bewegen los van elkaar zooo vervelend!!
als ik ooit tog eens rijk ben... hahahaa

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 18:48

haha ja niet dat het hout doorbuigt wanneer ik erop ga zitten als ik de vaten eruit hou :P

ja hij kon gewoon in een envelope.. wat normaal dus toch eigenlijk niet hoort? bij die misschien wel maar bij sommige kan je de beugel niet dubbel buigen :P

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 18:50

nee, joh! hout buigt niet egt!

in envelop, tja,, kan ook nog :P heb mijne in winkel gewoon gekocht :+ hoort ook eigenlijk niet te passen nee .. hahaha. vaten kunnen er niet uit bij mij hoor!?
Zitten vast geschroefd...

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 15:50

ach zo.. nee maar doordat ik de bovenkant dan niet hard kan maken.. maar als je het niet erg vind heb ik even je voorbeeldjes doorgestuurd voor een prijsopgave ;) want vind hem wel erg leuk haha

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 17:05

Is goed hoor.
Moet je nog wat voorbeeldjes, of gaat het hiermee lukken?

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 17:25

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 18:00

Ik ben Grainey op voltigeren.nl :D (erg verrassend natuurlijk :+ )

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 19:45

Ik ben daar gewoon Susan ;)

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-10 21:10

ik heet gelof ik gewoon Hester

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:09

heet daar gewoon marianne1990 ;)

Is wel een leuke forum.. alleen erg saai soms (A)

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 18:22

Daarom wil ik jullie naam daar ff weten.. dan word t vanzelf wel gezellig :P

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 09:14

gaat er ook iemand van hier naar krumke?

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 09:21

ik zelf niet.. gister zat wel iemand van onze manege in de trein haha (caston)

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 11:47

waar hebben jullie je pakjes weg?
wij willen graag nieuwe pakjes maar doordat ons andere team belangrijker voor de manege is hebben wij altijd 2ehands pakjes die de andere team gehad heeft.. en we willen nu wel eens wat nieuws..
nu zouden sponsoren natuurlijk super zijn maar ik weet dat dit heel erg moeilijk te zoeken is.
vandaar de vraag waar jullie je pakjes weg hebben :D

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 14:58

haha in de trein. dat is toch best ver? :o caston is geak. :o

ik zou het niet weten, wij willen ook graag nieuwe pakken maar zijn nu eerst opzoek naar sponsoren, waar hebben de mensen uit het andere team hun pakken dan vandaan?