Voltige96 schreef:jullie stonden laatst bij prijs uitreiking in tolbert naast ons! Ik stond achter aan en voor mij stonden allemaal kleine meisje met blauwe en roze t shirtjes, ernaast stond longeur.
Dat klopt!
Wat toevallig! De longeur was toch Jantina? Ik heb samen met haar de instructeurscursus gedaan vorig jaar
!@ SSDesign, er deed inderdaad één junioren soliste mee en een E-4tal op een voskleurig paard
. Jullie hebben wel netjes gescoord zo te lezen! Super! Ik ben benieuwd hoe het gaat op het NK met jullie
.Hmm dat jureren was inderdaad wisselend zag ik op startlijsten... Ik heb het natuurlijk niet gezien, maar bij sommige uitslagen dacht ik echt: Goh die hele klasse zit wel heel hoog qua punten
.Over de oefenbokken, mijn vader heeft een van een rioolbuis gemaakt (dan zit je niet met de ribbels van die olievaten én ze deuken niet in). Hieromheen zit vloerbedekking, die rioolbuis is natuurlijk erg glad, is van PVC. We hebben er ooit een ijzeren beugel op gelast (met de echte beugel ernaast, zodat het klopte. Alleen het voorwaarts opzwaaien lukt er niet mee (dat doet pijn), het lukt ook wel, alleen voor kinderen die zich nog niet uitdrukken is het heel pijnlijk
, maar het paard is lang en daardoor kan ik achter het kind zitten, om ze te helpen en te laten voelen waar ze heen moeten. Tis jammer van de ijzeren beugel, maar goed... ik heb ervaring, je leert jezelf wel om uit te duwen
vond m'n moeder leuk..)
(de handgrepen bewegen los van elkaar) is een Norton voltige singel wit.. voor €110,- gekocht)
!,, alleen een beetje duur voor persoonlijk (niet voor vereniging ofzo) gebruik hea?! hahahaa.