Ik ga t gwn proberen
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jolijneniris schreef:Superkizzie4 schreef:oksok! nouja je hebt dan wel het begin van de spagaat..
Ja, maar hoe krijg je spagaat op comando
Jolijneniris schreef:Nou ze wilt zegmaar niet in de spagaat :s , met een balk loopt ze erover heen voetje voor voetje schuift ze gelijk terug :S en dan blijf ik proberen maar t lukt niet
VisibreTeam schreef:Jolijneniris schreef:Nou ze wilt zegmaar niet in de spagaat :s , met een balk loopt ze erover heen voetje voor voetje schuift ze gelijk terug :S en dan blijf ik proberen maar t lukt niet
Balk moet je eerst aanleren dat ze STIL blijft staan met twee benen er over en 2 benen er achter. Daarna kun je gaan beginnen door als je er voor staat laag bij de grond brokjes te houden en haar wat naar voren te lokken. Zet ze een stapje over de balk, duw je haar terug tot haar achtervoeten er weer achter staan en dan vraag je het opnieuwdat is gewoon even een spelletje van de aanhouder wint
ben ik weer
@superkizzie, als je nou gewoon je posts even edit en niet een lading nutteloze posts zo neerzet? Dit is een informatie topic voornamelijk
Zo, vandaag afreizen naar heemstede-aerdenhout voor een workshopje, heb er zin in
Robin_Rikkie schreef:Hallo,
Hier is het ook Prutweer
Vrijdag nog even met rikkie bezig geweest. Gaat super goed
Liggen moet ik nog wel beter doen, het duurt heel lang, maar dat gaat niet echt met dit weerik laat hem niet in de modder liggen
Steigeren gaat ook steeds beterBen nu ook bezig, dat als ik in de lucht zwiep met mijn zweep, dus dan is hij al aan het steigeren dat hij dan uitslaat en anders niet
Lukt wel aardig
ik merk heel erg dat hij het fijner vind als ik dichtbij sta
RGBrink schreef:Ik heb geen idee van het weerk haha.. nog steeds met keelontsteking in bed, maar er zit verbetering in![]()
Ik ben langzaam de verhuizing van mijn paard aan het plannen.. nog twee weken en dan gaan we naar onze nieuwe stalling. Heb er heel veel zin in.. Alleen de trailerrit... als ik eraan denk wordt ik al nerveus, want mijn vent is niet bepaald lekker ontspannen in de trailer :S
Mijn nieuwe stalhouder heeft aangeboden om er een paard bij te zetten in de trailer, maar ik weet niet of dit een oplossing is.. Aangezien het een vreemd paard is voor mijn knollie.. ik moet dr nog maar eens over denken.. Helaas is mijn huidige stalling op zondag geslotendus vandaag even niet naar mn vent.. morgen maar weer..