Dan heb ik niets gezegd ook.Hier in Canada krijg je trouwens maar 10 vakantiedagen, toch gaan we drie weken op vakantie en nog wat weekenden kamperen. Alle Canadezen doen:
En wij doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan heb ik niets gezegd ook.
En wij doen
en zal ik misschien een ander mening zijn toegedaan) dat het geen pijn issue was.
Al met al kan het een grote klus zijn om een paard hiermee te helpen.
). Begonnen met voedselweigeren en hoewel mijn paard echt niet de meest intelligente is, had hij het verdomd snel door.
te kijken.
Alles wat het paard doet is gedrag, en al het gedrag is informatie voor de trainer. Doe daar je voordeel mee als trainer. Er is geen goed of fout: het is allemaal gewoon informatie. Een objectievere manier van kijken en dat helpt (negatieve) gevoelens buiten de training te houden.
Kimmie25501 schreef:Daarna ben ik verdergegaan met het leren dat vliegenspray niet eng is. De vorige keer had ik de sprayflacon naast hem gehouden tot hij stilstond, toen geclickt en beloond. Dit keer hetzelfde gedaan, maar dan over zijn hele lichaam en de sprayflacon aanraken op commando.