Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RGBrink schreef:He prut! ik ben ziek.. keelontsteking en koorts.. al 3 dagen en ben er zooo klaar mee.. Ik ben in juli 2010 geopereerd en toen zijn mn amandeltjes (nouja.. tjes).. eruit gehaald want ik had al 12 x keelontsteking (nouja tonsillitus) gehad in een half jaar tijd.. en daarna een tijdje niet.. maar het blijft een beetje een zwakke plek.. want dit is al de derde keer in het afgelopen half jaar.. Donderdagmiddag ff snel nog bij mn knol geweest.. en morgenochtend gaat mijn hopelijk nieuwe bijrijdster mee om te kijken wat ze van mn knol vind en of ze denkt dat ze hem aankan.. zal wat worden.. want ze is vooral gewent om te rijden en te longeren.. en zal dat bij mij dus wel uit moeten breiden met iig grondwerk(lessen) en hopelijk binnenkort wat VD, als Nikki en ik een nieuwe datum kunnen prikken (en hopelijk dat er nog veel lessen volgen).. We zullen zien.. Eerst morgen naar even een poets en wat voer.. en weer snel mn bed in..
![]()