Maar je kunt natuurlijk ook 'stay' gebruiken, of elk ander woord; als je er maar consequent mee blijft.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoycexEnya schreef:Ik kan niet meer opstappen, zonder dat iemand haar vasthoud, ik ga eerst even mijn pommel bekijken of die niet het probleem is. Ook met een krukje blijft ze niet staan, dus wil met de clicker gaan proberen het eruit te krijgen. Alleen hoe kan ik het beste beginnen, opgezadeld of alleen aan een halster? Ik dacht zelf eerst weer aan een halster en dan steeds stapje verder door op te zadelen. Kan ik wel gewoon rijden of zou ik wachten tot ik gewoon kan opstappen zonder dat ze wegloopt. Mensen zeggen dat ik gewoon boos op haar moet worden, maar ze is best onzeker maar wel super slim. Als ik al op haar boos word wil ze me de komende tijd niet in haar buurt hebben. Dus denk dat boos worden niet gaat werken.
Sneeuwmaan schreef:Hallo allemaal, ik ben net begonnen met clickeren met mijn drie jarige. Die heeft een paar maanden vakantie maar begon zich toch al te vervelen. Begonnen met voedsel weigeren, targetten op een batje en nee schudden. Ik was het intro aan het lezen: hierin staan een aantal basis vaardigheden: maar de foto's/ uitleg werken niet meer. Waar kan ik deze vinden? Mijn dame heeft het super snel door, dus erg leuk om met haar bezig te zijn.