Heb gisteren weer wat met de dikke gedaan ..
Mijn plan was VD-en (had wat tips gehad van VT via pb dus wilde ik heel graag uitproberen) maar uiteraard ging dat niet door

Had Cobe eerst even rondgeslingerd bij wijze van opwarming en toen met VD-en begonnen .. Flemen & schudden ging goed, ja-knikken begreep hij ineens niet meer, voetje geven ging langs de ene kant goed en langs de andere kant wilde dat ineens jambette zeggen, en toen ik stukje achter hem ging staan om hem achteruit te vragen (is 1 van zijn lievelingsdingen) ging hij heel mooi vooruit en parkeerde zich vlak voor een hindernis. Dus dat was duidelijk: IK WIL SPRINGEN BAASJE!
Dus ik heb een hindernis opgezet en hem aan de longe laten springen, denk dat we iets van 75 cm hebben gedaan en het ging zo goed

En toen ineens was hij heel moe, de dikzak

Dus zijn we er maar mee gestopt. Toen had ik ineens het idee om er zo nog even op te springen, dus gewoon aan het halster & zonder zadel... Dus ik parkeer hem voor zo'n cavalettieblok (heb ik al vaker gedaan, is doorgaans geen probleem), ik kruip daarop, zwaai mijn been over hem heen en zet af ... *bam* ... daar lag ik ... Blijkbaar was alles beetje glad door het natte weer en schoof ik met dat ik afzette gewoon uit. Dus ik kwak achterover, natuurlijk net met mijn bil/rug op dat blok. Dus nu heb ik een heel mooie, grote blauwe plek

Vannacht niet geslapen .. En ik heb net 2 hele drukke weken op het werk

Typisch ik

Cobe was wel weer onzettend lief, die bewoog geen millimeter en toen ik op de grond lag kwam hij eens met z'n neus over mijn gezicht snuffelen

Toen ik aangaf dat ik nog leefde bleef hij verder weer gewoon staan zoals hij stond, totdat ik rechtgekropen was

En toen zijn we héél langzaam de bak uitgelopen