Wat voor kaptoom had je vandaag geleend? Als die goed beviel zou ik gewoon diezelfde nemen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SummerRemedy schreef:Goedemorgen
Gister weer bezig geweest met het paardje van mn vriendin, in het begin ging het niet zo goed want behalve stijf is hij ook werkelijk óveral bang voorNa verwijdering van alle potentieel gevaarlijke objecten konden we dan toch aan de slag. Ik probeerde eerst gewoon hele voltes te maken, maar daarbij viel hij na een paar stappen echt weer gigantisch op de binnenschouder. Dus ik denk dat we echt stapje voor stapje moeten beginnen, 1 of 2 stapjes buigen lukte wel
Dus het begin is er. Ik vroeg mij af of stelling vragen op een rechte lijn ook goed voor hem zou zijn, aangezien hij bijna meteen op de schouder valt zodra je stelling vraagt, wat denken jullie?
SummerRemedy schreef:Tsja ik ben paarden gewend die het al kunnen en mijn eigen paarden liepen gelijk wel al redelijke voltes, dus wil mss ook te snel![]()
Ik heb geleerd om gewoon met mijn hand de schouder te corrigeren, als ik dat vanuit stilstand doe dan gaat hij wel opzij (soort keertwending). Mss is tikken met een zweepje wel beter ja, want ik ben bang dat hij nu op mij gaat leunen. Een halve volte is eigenlijk al teveel gevraagd, dus ik doe 1 of 2 stapjes en dan weer een stukje rechtuit
Maris schreef:SummerRemedy schreef:Tsja ik ben paarden gewend die het al kunnen en mijn eigen paarden liepen gelijk wel al redelijke voltes, dus wil mss ook te snel![]()
Ik heb geleerd om gewoon met mijn hand de schouder te corrigeren, als ik dat vanuit stilstand doe dan gaat hij wel opzij (soort keertwending). Mss is tikken met een zweepje wel beter ja, want ik ben bang dat hij nu op mij gaat leunen. Een halve volte is eigenlijk al teveel gevraagd, dus ik doe 1 of 2 stapjes en dan weer een stukje rechtuit
Of gewoon 1 of 2 stappen en dan weer corrigeren !