Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nee niet echt, maar hij wordt wel wel vooruit gezien.. zijn moeder is een kwpn spring merrie (slank echte spring-vos) en paps is 1/2 kwpner (luxe gelderse mama) x 1/2 fries (hele bekende écht oud model friese dekhengst met allerlei premies e.d.) al met al is mijn knollie dus 3/4 kwpn met 1/4 fries.. nu bijna 4 jaar en ik heb hem zelf gefokt.. ik ben klein breed meisje en wilde graag een klein breed paard.. is helaas niet helemaal gelukt
). Toen dacht ik slim te zijn en die energie te gebruiken om eens te zien wat hij aan de longe deed (dit zou blijkbaar een probleem zijn), dus heb er een lang touw vast gemaakt en hem weer weggestuurd .. en toen ging hij weer ... Mijn enige doel was dat hij gewoon zou ontspannen en rustig zou lopen, dan zou het goed zijn .. Op een bepaald moment ging hij vanzelf stappen .. kreupel ...
Heeft zich verstapt met raar lopen denk ik ... Dus hebben we dat geluk ook weer
Hoop echt dat [***] morgen weer beter loopt, maar heb er geen goed oog in

nadine_yvana schreef:Hai Joy en Lien, welkom!
De oefeningen zien er al heel netjes uit hoor. Is ook zeker een mooi begin van de klassieke buiging. Pumbaa kent de klassieke buiging nog niet, dus kan ik je er niet echt bij helpen met tips ofzo. Denk dat hij wel wat dieper nog kan, maar dit moet je langzaam opbouwen lijkt me.

dan lekker houden zo 

morgen eindelijk weer eens uitslapen en smiddags lesgeven in Vlijmen en s'avonds in Ammerzoden áls ik mn vervoer geregeld krijg...

he prut! komt ze dus mooi te laat mee.. Hoewel het me ook heel fijn lijkt voor de manege pony.. lekker vertroetelt worden na het harde werk
Daarom dat ik het ook heb gedaan 

maargoed zijn nieuwe stalling is wel
RGBrink schreef:zooo.. die wil ik ook.. ga verhuizen naar een nieuwe stal verhuizen kost ook de nodigemaargoed zijn nieuwe stalling is wel
dus heb het dr wel voor over.. dan maar een week tosti's eten ofzo haha