Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Het was inderdaad op dat forum maar ik vind niet dat je meteen Parelli zo moet veroordelen
Ik vraag me gewoon af hoe jullie erover denken, of jullie iets zien in die uitleg .. Heeft verder niks te maken met de manier waarop zij dingen aanleren of niet, puur met CTT op zich. Vingerwijzen houd ik niet zo van
Visitor schreef:Haha ok ik zei het misschien een beetje ongenuanceerd en ik heb ook niets tegen Parelli hoor, integendeel. Ik vind die games ook leuk en ook aangeleerd dmv wijken voor druk. Alleen ik zag het zo dat de opmerking wél vooral te maken had met de manier waarop het is aangeleerd; namelijk dat het bezwaar was dat na aanraken een beloning volgde. En ik denk dat dat dus niet uitmaakt. Ik denk dat de paarden gewoon extra enthousiast raken, maar dat is eigenlijk een ongefundeerde aanname. Waarom paarden dan de oren in de nek hebben en gefrustreerd lijken, weet ik niet.
[***] schreef:Is ooit wel anders geweest hoorEn nu vind ik het met momenten juist onhandig
Maar ach, als je het negeert of indien nodig "neen" zeg houdt hij er ook mee op, dus dan kan ik er wel mee leven
![]()
Het stomme aan die plek is dat het vlak voor de ingang van de piste was, dus dat hebben we zéér handig uitgekozen
liljebo schreef:HL.... DAT filmpje zou ik wel eens willen zien... hihi. Maar ik ben erg benieuwd wat je wil laten zien.
Maar dat hoor ik dan nog wel
Mensen kun je clicken. Het heeft zelfs een naam : TAG teaching.
liljebo schreef: