dus het gaat steeds beter.Dankjewel

Ik zou het in het begin gewoon negeren. MyLittleLove.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

VisibreTeam schreef:
Ik moet een keer langskomen
KIJK DIE SPIERMASSA OP DE SCHOUDER
Did it with tricktraining
Echt grappig, mensen geloven niet dat vrijheidsdressuur spier opbouwend is
Foto

VisibreTeam schreef:LIPSPIEREN
Foto
Zie je wel dat hij spieren heeft?
AnneHorses schreef:WelKom Deena!![]()
Zou ik us foto's plaatsen!![]()
Verzameld steigeren!![]()
Foto
En mijn neckrope!![]()
Foto
En wat knap dat je blijft zitten trouwens! 
VisibreTeam schreef:ahww
Ik heb last van rare nachtmerries de laatste tijd
Tsja, heftig... Hij hoeft nog niet op uitzending gelukkig![]()
Hij is vooral veel op oefening en alleen in de weekenden thuis omdat hij nog geen auto heeft...

Robin_Rikkie schreef:Vandaag weer eens gekeken of het steigeren nu beter lukte. Ik was zelf nog rustiger, en rikkie heeft toch een paar mooie steigers laten ziendus het gaat steeds beter.
Dankjewel
Ik zou het in het begin gewoon negeren. MyLittleLove.
Had [***] eerst even rondgeslingerd bij wijze van opwarming en toen met VD-en begonnen .. Flemen & schudden ging goed, ja-knikken begreep hij ineens niet meer, voetje geven ging langs de ene kant goed en langs de andere kant wilde dat ineens jambette zeggen, en toen ik stukje achter hem ging staan om hem achteruit te vragen (is 1 van zijn lievelingsdingen) ging hij heel mooi vooruit en parkeerde zich vlak voor een hindernis. Dus dat was duidelijk: IK WIL SPRINGEN BAASJE!
En toen ineens was hij heel moe, de dikzak
Dus zijn we er maar mee gestopt. Toen had ik ineens het idee om er zo nog even op te springen, dus gewoon aan het halster & zonder zadel... Dus ik parkeer hem voor zo'n cavalettieblok (heb ik al vaker gedaan, is doorgaans geen probleem), ik kruip daarop, zwaai mijn been over hem heen en zet af ... *bam* ... daar lag ik ... Blijkbaar was alles beetje glad door het natte weer en schoof ik met dat ik afzette gewoon uit. Dus ik kwak achterover, natuurlijk net met mijn bil/rug op dat blok. Dus nu heb ik een heel mooie, grote blauwe plek
Vannacht niet geslapen .. En ik heb net 2 hele drukke weken op het werk
Typisch ik 
Toen ik aangaf dat ik nog leefde bleef hij verder weer gewoon staan zoals hij stond, totdat ik rechtgekropen was
En toen zijn we héél langzaam de bak uitgelopen
Leuk leuk leuk!! 

!
ikke ben er super blij mee! Moeten nog wat gaatjes bijgemaakt worden, hijs aardig groot! Past wel, alleen bij t kopstuk waar t bit aan zit niet.
Hij werd op ten duur zo kwaad omdat hij het voer wilde dus zij HAP. En ik deed KNAL. Gericht bijten is iets waar ik voor terug mag slaan vind ik
Daarna had Frank ERG goed door dat ik het niet zo op prijs stelde dat er werd gebeten en blijf hij keurig van mn hand af tot ik clickte en hij het voer aan mocht nemen 
(het flehmen bood hij aan en hij snapt de click al
)
Zijn jambettes beginnen mooi rustig te worden en hij liet vandaag 4 goede spaanse passen zien, hij doet ze echt heel mooi sierlijk en rustig, zn tinkersokjes waaien alle kanten op
Daarnaast nog even wat gewerkt aan de spagaat met hem, ik heb de spagaat nu BIJNA bevestigd. Rowan leert het trouwens anders dan anders. Een beetje druk op het halster zetten en hij verzet zn voorvoetjes als ik ze aantik. Zn achterkant laat hij bijna altijd staan dus dat ging zo heel goed 
poowny van me
Eerst even lekker met bijzetje gewerkt op de volte, rechtsom in draf, naar mij toekomen, weer wegsturen, rechtsom in draf, naar me toe vragen en gelijk daarmee steiger commando geven waardoor ze op haar achterbenen vanaf de volte naar het midden kwam lopen
Ook op deze manier Silke voor me langs laten draven/galloperen en van hand laten veranderen
Daarnaast even geoefend met haar spaanse pas en klassieke buiging, gaan steeds beter maar ze heeft er echt nog moeite mee, achterhand is sterker als haar voorhand geloof ik
En het allerbeste: Ze gaf me een paar pasjes passage/piaffe achtige huppeltjes, dus dat gaat er ook helemaal aankomen