Beauty is het niet erg eens met het balkje namelijk En van een zweep rent ze de hele bak door.. Ik ga mijn ouders dadelijk heel lief aankijken en dan hoop ik dat ik heel snel een lesje kan boeken voordat de pony weg is
Pff mijn vriend werkt in de horeca en is altijd laat terug. Vandaag dus ook, maar ik had geen zin om zo lang op te blijven. Dus ik had de huissleutel mee gekregen, zodat ik vast kon gaan slapen. Kom ik hier aan, heeft het broertje van mijn vriend een groot feest. Het is wel gezellig, maar nu kan ik niet slapen Help, zit hier dus met 10 zatte 'jongetjes' (16-18 ong.). Er komen echt te foute geluiden van beneden
Mijn vriend zit in het leger, dus die is nu mensen aan elkaar aan het plakken, hij is op oefening in duitsland
SSDesign
Geplaatst: 08-01-12 00:22
Oh dat is wel heftig als je vriend in het leger zit lijkt me!
Haha ik vind het enerzijds wel grappig Anderzijds niet, gezien ik best wel heel erg moe ben (ik heb Pfeiffer gehad dus moet behoorlijk opletten dat ik niet te laat ga slapen, dan ben ik over mijn slaap heen. Als ik dat een paar nachten achter elkaar heb, word ik er nog wel eens ziek van... En morgen slaap ik voor het eerst in mijn nieuwe kamer = nieuwe omgeving dus ook wel eens kans op slecht slapen). Nou ja denk dat ik toch nog maar even wakker blijf... (gedwongen)
Tsja, heftig... Hij hoeft nog niet op uitzending gelukkig Hij is vooral veel op oefening en alleen in de weekenden thuis omdat hij nog geen auto heeft...
Moeilijk he als je vriend alleen in de weekenden thuis is . Hier is het andersom. Ik ben alleen maar in de weekenden 'thuis'. 'Gelukkig' zijn het nu alleen nog maar oefeningen voor jouw vriend, maar het is toch wel lastig als hij dadelijk echt een keer op uitzending zou moeten...
Oh rare nachtmerries... Lastig he! Heb er ook een tijdje last van gehad, dat is echt raar en eng...
Zucht volgens mij staat de buurvrouw hier al aan de deur dat haar auto vernield is of zo? Volg het niet helemaal, maar dit gaat natuurlijk wel echt te ver (gaat om een losse spiegel of zo...).
Tsja.... Ik hou wel enorm veel van mn vriend... Dus ik zal hem niet kwijt willen. Als hij op oefening is ofzo ga ik ook altijd proberen om gewoon andere dingen te doen Heb nog wat meer vrienden nodig denk ik
Oh dat is raar Susan? hopen dat het niet te erg aan het worden is...
Haha nou het is dat ik het nogal druk heb, anders was je altijd welkom haha Ach jij hebt het ook druk genoeg met je lesklanten volgens mij.
Hmm ga eens in je topic kijken.
Nou buurvrouw is weer weg volgens mij. Geloof dat het wel mee valt. Vraag morgen wel even aan dat broertje van mijn vriend. Durf het nu niet te vragen wat er nou was.