Het nieuwe Vrijheidsdressuurboek is er!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Manonnetjj

Re: Het nieuwe Vrijheidsdressuurboek is er!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 22:48

ik heb het boek al een tijdje. ik ben er echt supper blij mee Haha! Ik weet nu eindelijk hoe ik de dingen een beetje aan moet gaan pakken. Ik vind hem echt supper. En vooral heel duidelijke uitleg plus foto`s en tekeningen.

Payal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 10:36

ik heb m gister gekregen voor mun verjaardag!! heb m gelijk helemaal doorgespit, super! ik ga ook nog ff een clicker halen.
ook heel leuk die stukjes over Blacky en Sjors, geinig om te lezen Tong uitsteken

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 22:42

mijn ma gaat hem morgen bestellen *LOL*
dat is dan het eerste boek heb er nooit bij stil gestaan Lachen

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:30

Ik heb hem gekregen van Sinterklaas Haha! Bedankt mam!

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:33

Leuk Knipoog. Heb het topic wel gelezen dat je foto's in kon sturen enzo. Maar helemaal vergeten er een van Wino in te sturen. Boos! Veel plezier met het boek, en leuk voor de mensen wiens paard er in staat. Misschien ga ik hem wel bestellen Lachen

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:54

Dank u, kerstman/vrouw!
Heb hem gekregen en ben er bijzonder blij mee! Lachen
Veel goeie tips, ik liep in eerste instantie al tegen wat dingetjes aan die ik niet correct wist op te lossen (zoals dat hij opdringerig werd om zijn beloning op te halen).
Toen kwam het boek met een paar oplossingen.
Inmiddels zoekt hij zijn target op ong. 3 mtr afstand en kan 'niet eten op commando'.
Verder wil ik dat het vooral nuttig is en leuk voor het paard.
Nuttig: gapen om tanden en kiezen te checken, target zoeken om hem te helpen met trailer laden.

Toch pas ik het hier en daar aan.
Hij kende bijvoorbeeld al het parkeren, dat ga ik hem nu dus niet leren dmv de clicker. Dat moet hij onvoorwaardelijk doen, zoals ik hem dat in het begin geleerd heb.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:43

Fielychi schreef:
Toch pas ik het hier en daar aan.
Hij kende bijvoorbeeld al het parkeren, dat ga ik hem nu dus niet leren dmv de clicker. Dat moet hij onvoorwaardelijk doen, zoals ik hem dat in het begin geleerd heb.

Parkeren...? Blond

Logisch hoor. Ik lees elk boek dat ik tevoorschijn pak met mijn eigen gedachtes ernaast. Lachen Zo neem ik vaak van allerlei methodes en gedachtegangen wat geleerde stof mee. (ik heb ook een beetje een gaar paard Clown, niet alles is van toepassing op hem)

Jante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:51

Leuk boek ga ik ook bestellen!!! Go jij! Go jij!

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 22:42

Parkeren = ergens neer zetten en hij moet blijven staan. Ook al loop jij weg, dus hij mag je niet volgenn
Haha!

Verder pik ik ook van veel verschillende disciplines de goeie (in MIJN ogen) dingen mee en pas ik toe.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 00:31

Fielychi schreef:
Verder pik ik ook van veel verschillende disciplines de goeie (in MIJN ogen) dingen mee en pas ik toe.

Jep... Da's de beste manier. Moet helaas ook wel in de paardenwereld. Vooral toen ik net mijn eigen ijslander had werd ik helemaal gek van de paardenwereld, iedereen zei weer iets anders!! Dus ik heb maar mijn eigen weg gezocht, en de dingen opgepikt die ik goed vind. Lachen Gelukkig weet ik intussen al een stuk meer, 3,5 jaar later. (fijn want als je niet zoveel weet én dan de dingen moet gaan uitzoeken die goed zijn... Verward dus maar goed op paardlief gelet hoe iets bij hem werkte. Ja misschien dat daarom de meningen zo verdeeld zijn, elk paard is weer zo anders..)

Fielychi schreef:
Parkeren = ergens neer zetten en hij moet blijven staan. Ook al loop jij weg, dus hij mag je niet volgenn
Haha!

Ahh. Zoiets dacht ik al, maar het klonk zo geinig. Ik zag hem al helemaal inparkeren tussen twee muurtjes Haha! Haha!

(lekker verkeerdom weer... Clown)

Ik heb al een bladzijde of 10 gelezen in het boek! Voor mij al best veel. Bloos Ik heb het echt te druk zeg, pf. Ik heb het maar meegenomen in de trein, vind het eigenlijk te zonde omdat het dan minder mooi word, maarja, als het in mijn kast staat duurt het nog wel even voor ik het pak (heb altijd wel iets te doen hier) dus beter wat minder mooi en gelezen dan ongelezen mooi in de kast. Ja

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 08:02

Ik ben ook heel benieuwd naar het boek. Ik heb het een tijdje terug besteld (en betaald) via www.azur.be maar nog steeds niets gekregen terwijl ik de andere boeken van dezelfde bestelling al wel ontvangen heb... hopelijk komt het snel in orde Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 12:01

Hmm, ik ben benieuwd of je het boek inmiddels wel gekregen hebt, want over het algemeen hoor ik dat bestellen bij Azur.de juist erg snel gaat!

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 12:46

Ik heb het gisteren eindelijk gekregen Haha!

(de andere boeken die ik tegelijkertijd besteld had heb ik al lang in huis, dus ik denk dat ze dit boek gewoon niet in voorraad hadden, ik heb eigenlijk alleen nog maar goede ervaringen met Azur.be)

Het boek ziet er heel goed uit! Binnenkort maar eens opnieuw beginnen met vrijheidsdressuur, maar eerst een clicker gaan kopen, want ik ben er mee gestopt omdat mijn paard begon te bedelen, erg irritant.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 11:13

Ik zat op de site te kijken, maar die is al zo lang niet geupdate dat ik hem daar niet durf te bestellen. Dus nu maar via bol.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 13:36

Laat ik nu vandaag net de nieuwste update van de site on-line gezet hebben! Haha!

Maar het klopt dat hij tot vandaag nogal gedateerd oogde; bij de vorige update waren oudere pagina's blijven hangen waardoor het nog steeds Sinterklaas leek. Dromen Knipoog De clickeractie geldt dus gewoon nog steeds.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 21:27

Caira schreef:
Ik zat op de site te kijken, maar die is al zo lang niet geupdate dat ik hem daar niet durf te bestellen. Dus nu maar via bol.com

haha toevallig lonneke Haha!
ik probeerde hem dus te bestellen gisteren en vandaag weer een paar keer maar het aanvraagformulier deed het niet
ik heb het een paar keer geprobeerd maar hij verstuurde het niet Huilen dus ik heb hem vandaag ook via bol.com besteld Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 23:14

Hardstikke bedankt voor de foutmelding! Ik ben direct toen ik het las in de computer gedoken, en er bleek natuurlijk een keertje </form> teveel in te staan...

Pb me even je adres, dan stuur ik je alsnog de clicker die je nu door mijn gestuntel en jouw bestelling via Bol.com misloopt. Duizendmaal dank! Haha!

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 23:16

nou graag gedaan hoor Bloos ik wilde dat boek zo graag maar het lukte me niet jammer genoeg via jullie Huilen
maar wat gaaf dat je me evengoed een clicker toe wilt sturen wat een service OK dan!
ik stuur je een pb Haha!

Tris_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 13:02

SUPER!
ga hem ook bestellen Lachen!

Jamezy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 20:35

Inmiddels heb ik het boek ook al een poosje in mijn bezit en ben fanatiek aan het clickeren geslagen Haha!

Prachtig boek, echt waar!! Geweldig leuk geschreven ook *LOL*

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 14:20

Ik heb m ook Tong uitsteken
Alleen 2 keer.. iets te fanatiek met bestellen.. foutje Schijnheilig
Dus als iemand het boek nog van me over wil kopen?
PM maar Lachen

x_MAARTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 16:26

Oelala Clown Kiept spaarpot om... (maarja heeft net een nieuw dekje)

amandatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 22:41

Altijd handig Lachen

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 12:04

Ik heb het boek ook gekocht echt een supergeweldig boek!!!

Ik wilde vragen of hier ook mensen zijn die naar de dagcursussen vrijheidsdressuur gaan die de schrijfster van het boek geeft?
Ik ga 31 maart er is dan een cursus in Arnhem.

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:18

ieris schreef:
Ik heb het boek ook gekocht echt een supergeweldig boek!!!

Ik wilde vragen of hier ook mensen zijn die naar de dagcursussen vrijheidsdressuur gaan die de schrijfster van het boek geeft?
Ik ga 31 maart er is dan een cursus in Arnhem.

Waaaaaaaaaaaarrrrr??? Zit zeker al vol? Clown