Ik weet nu eindelijk hoe ik de dingen een beetje aan moet gaan pakken. Ik vind hem echt supper. En vooral heel duidelijke uitleg plus foto`s en tekeningen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik weet nu eindelijk hoe ik de dingen een beetje aan moet gaan pakken. Ik vind hem echt supper. En vooral heel duidelijke uitleg plus foto`s en tekeningen.

Bedankt mam!
. Heb het topic wel gelezen dat je foto's in kon sturen enzo. Maar helemaal vergeten er een van Wino in te sturen.
Veel plezier met het boek, en leuk voor de mensen wiens paard er in staat. Misschien ga ik hem wel bestellen

Fielychi schreef:Toch pas ik het hier en daar aan.
Hij kende bijvoorbeeld al het parkeren, dat ga ik hem nu dus niet leren dmv de clicker. Dat moet hij onvoorwaardelijk doen, zoals ik hem dat in het begin geleerd heb.

Zo neem ik vaak van allerlei methodes en gedachtegangen wat geleerde stof mee. (ik heb ook een beetje een gaar paard
, niet alles is van toepassing op hem)

Fielychi schreef:Verder pik ik ook van veel verschillende disciplines de goeie (in MIJN ogen) dingen mee en pas ik toe.
Gelukkig weet ik intussen al een stuk meer, 3,5 jaar later. (fijn want als je niet zoveel weet én dan de dingen moet gaan uitzoeken die goed zijn...
dus maar goed op paardlief gelet hoe iets bij hem werkte.
misschien dat daarom de meningen zo verdeeld zijn, elk paard is weer zo anders..)Fielychi schreef:Parkeren = ergens neer zetten en hij moet blijven staan. Ook al loop jij weg, dus hij mag je niet volgenn

)
Ik heb het echt te druk zeg, pf. Ik heb het maar meegenomen in de trein, vind het eigenlijk te zonde omdat het dan minder mooi word, maarja, als het in mijn kast staat duurt het nog wel even voor ik het pak (heb altijd wel iets te doen hier) dus beter wat minder mooi en gelezen dan ongelezen mooi in de kast.

De clickeractie geldt dus gewoon nog steeds. Caira schreef:Ik zat op de site te kijken, maar die is al zo lang niet geupdate dat ik hem daar niet durf te bestellen. Dus nu maar via bol.com
dus ik heb hem vandaag ook via bol.com besteld
ik wilde dat boek zo graag maar het lukte me niet jammer genoeg via jullie
! 

Kiept spaarpot om... (maarja heeft net een nieuw dekje)
ieris schreef:Ik heb het boek ook gekocht echt een supergeweldig boek!!!
Ik wilde vragen of hier ook mensen zijn die naar de dagcursussen vrijheidsdressuur gaan die de schrijfster van het boek geeft?
Ik ga 31 maart er is dan een cursus in Arnhem.