Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Intussen ben ik weer bij mijn vriend en is alles weer opgelost. Financieel duidelijke afspraken en Harley mag ik gewoon houden.
Bizzybijtje schreef:2a54z6e45r6r schreef:Dus met een slecht passend zadel zadelmak te maken?
You go girl!Je kunt ook op alle wonden zout strooien.
Dat een zadel niet op maat is gemaakt betekent niet dat het slecht past.
Zadelmak maken en daarbij telkens het zadel op maat laten maken heb je vooral je portemonnee mee.
2a54z6e45r6r schreef:Bizzybijtje schreef:Je kunt ook op alle wonden zout strooien.
Dat een zadel niet op maat is gemaakt betekent niet dat het slecht past.
Zadelmak maken en daarbij telkens het zadel op maat laten maken heb je vooral je portemonnee mee.
Dan heb je verkeerd gelezen aangezien er staat : aanmeten , niet op maat maken
maralyn schreef:Waarom wil je hem hengst laten?
Er zijn toch al genoeg hengsten, die goed gekeurd zijn op zowel voorvaderen, en rontgelogisch?
Er zijn elk jaar toch al genoeg veulens?
Knip, knip, zaakje er af! Waarom niet?
Iets doen? Een wandelingetje van 5 minuutjes, en lekker weer t land in bij leeftijds- of soortgenootjes.
Borstelen, voetjes geven, wandelen, gewoon een band op bouwen, meer moet je nu niet willen of doen.
Ga in oktober een keer kijken, en langzaam uitbouwen.
Ook je trainingsschema krijg ik kramp van in mijn kaken?
Eerste paar weken is 5 tot 10 minuten bezig zijn meer dan voldoende.
Ik heb het idee, dat je zelf niet kundig genoeg bent. Haal er alsjeblieft iemand die wel de kunde en wijsheid heeft erbij.
Cinderella schreef:Ja, je bent wat vergeten.
Een duidelijk antwoord waarom je in godsnaam dit topic geopend hebt?
Iedereen geeft aan dat jij verkeerd bezig bent op de manier hoe je nu alles aanpakt.
Vervolgens reageer jij: Ja ik kijk echt naar mijn paard hoor. Ik belast hem helemaal niet teveel!
Oké, en nu? Wat wil je verder met dit topic?
Dit topic kan net zo goed op slot. De TS neemt niks aan en gaat rustig verder. Het enige wat er nu wordt bereikt, is dat er straks mensen over de kook raken.
Je weet alles zelf toch zo goed TS? Je let toch zo goed op je paard? Je hebt toch zoveel ervaring?
Waarom heb je dan een ''simpel'' paardenforum nodig als bokt? Met allemaal ''simpele'' zielen, die jou alles vertellen, wat je vooral niet wilt horen en waar je dan ook vooral niet naar luistert.
MaricoGraphy schreef:Cinderella schreef:Ja, je bent wat vergeten.
Een duidelijk antwoord waarom je in godsnaam dit topic geopend hebt?
Iedereen geeft aan dat jij verkeerd bezig bent op de manier hoe je nu alles aanpakt.
Vervolgens reageer jij: Ja ik kijk echt naar mijn paard hoor. Ik belast hem helemaal niet teveel!
Oké, en nu? Wat wil je verder met dit topic?
Dit topic kan net zo goed op slot. De TS neemt niks aan en gaat rustig verder. Het enige wat er nu wordt bereikt, is dat er straks mensen over de kook raken.
Je weet alles zelf toch zo goed TS? Je let toch zo goed op je paard? Je hebt toch zoveel ervaring?
Waarom heb je dan een ''simpel'' paardenforum nodig als bokt? Met allemaal ''simpele'' zielen, die jou alles vertellen, wat je vooral niet wilt horen en waar je dan ook vooral niet naar luistert.
Wat moet ik hier nou mee?
Ik ben nog helemaal niet bezig met longeren. Je doet nu wet of ik dit wel al bezig ben en daarmee jullie raad in de lucht smijt.
MayDayParade schreef:Ik snap dat je helemaal verliefd word op een paard, maar pas dan je gebruiksdoel aan op dat paard.
MaricoGraphy schreef:Waarom castreren als het goed gaat?
Ik snap soms niet dat mensen alleen maar willen castreren als een hengst niet gaat dekken ofzo.
Maar dat is een discussie apart.
Anoniem schreef:nu gaat het goed sinds hij bij de 2 andere paarden staat.MaricoGraphy schreef:Waarom castreren als het goed gaat?
Ik snap soms niet dat mensen alleen maar willen castreren als een hengst niet gaat dekken ofzo.
Maar gaat het goed dan? Volgens mij opende je nog geen week geleden een topic of dat je hem wel hengst zou moeten houden want hij begon al hengsten streken te vertonen, maakte je je vervolgens weer druk of dat je er wel op zou passen (met andere woorden; dingen die je dus echt van tevoren had moeten bedenken ipv nu) en de eerste tijd heeft ie alleen gestaan en kon ie alleen een beetje snuffelen aan een ander paard want hij mocht er niet bij.
Doet me denken aan een andere bokker die ook het ene paard na het andere kocht en verkocht en raar en moeilijk deed overal over..
MaricoGraphy schreef:Waarom castreren als het goed gaat?