Ariebren schreef:Ik heb vandag nog een HeLe grTe ZwaRte AraBier hEngst opGeDronken.Ik heb ook een hele grote zwarte hengst vanavond...
Dav schreef:Dame'semma_13 schreef:( noooo bad comments)Enne de ts kent alle M1 oefeningen al..Longeren kan ze ook wel overslaan dan Ja nu ztangentrenz pasen!
svdijk86 schreef:Ariebren schreef:Ik heb vandag nog een HeLe grTe ZwaRte AraBier hEngst opGeDronken.Ik heb ook een hele grote zwarte hengst vanavond... BAHBAHBAHBAHBAH
Ariebren schreef:Ik heb vandag nog een HeLe grTe ZwaRte AraBier hEngst opGeDronken.DaT Is Echt SoooOOO SsssSiElLUggGgG. Je HeB HeM CkeR OoK GeSlaGeN EeRsT
Ariebren schreef:Ik heb vandag nog een HeLe grTe ZwaRte AraBier hEngst opGeDronken.opgEDrOnKenNnn???,,,, .....!!! DiieRenBeuLlllll!!!,,,,
WhySoWhite schreef:Enne de ts kent alle M1 oefeningen al..Longeren kan ze ook wel overslaan dan Ja nu ztangentrenz pasen![/quote]ME PaNgPaNgStaNg NoSpaNg
WhySoWhite schreef:s_en_z schreef:Ik heb ook een hele grote zwarte hengst vanavond... BAHBAHBAHBAHBAH Oke oke.. het is eigenlijk een witte hengst maar hij praat alsof hij zwart is
Elma_ schreef:WhySoWhite schreef:Enne de ts kent alle M1 oefeningen al..Longeren kan ze ook wel overslaan dan Ja nu ztangentrenz pasen!ME PaNgPaNgStaNg NoSpaNg [/quote]Iq heb noga moestang paarten bid!!!
xxMaxx schreef:Ariebren schreef:Ik heb vandag nog een HeLe grTe ZwaRte AraBier hEngst opGeDronken.opgEDrOnKenNnn???,,,, .....!!! DiieRenBeuLlllll!!!,,,,SuH BeDOeLdE dIe sPermA HoOWWrr
svdijk86 schreef:Ik heb ook een hele grote zwarte hengst vanavond... BAHBAHBAHBAHBAH [/quote]Oke oke.. het is eigenlijk een witte hengst maar hij praat alsof hij zwart is [/quote]tazz tfooeehh fwakakka!!! sgoed sgoed!