Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Want dit was ze echt even nodig, dus dan spring ik er zelf maar op.
Rach was ook een steigeraar voorheen (incl. gewoon laten vallen) en heeft af en toe nog steeds kortsluiting...... 

Ziet er weer leuk uit! Wijken vind ze duidelijk lastig
). Wanneer denken jullie dat ik weer iemand op haar rug kan zetten? Gaat over een meisje van 1.47 en 35 kilo. De allereerste keer wil ik iemand van 1.60 en 36 kilo erop zetten, dat is alleen voor een paar rondjes stappen. Zij heeft meer ervaring dan het andere meisje en Zorro. Daarna is het voor 2x in de maand met het andere meisje.

). Man man, ik heb het geweten. Het zag er zo'n beetje uit als dit: http://www.youtube.com/watch?v=ppmnDUQDMis
Ik vond het iets minder leuk toen hij toch ineens begon te springen, totaal niet in mijn buurt hoor, daar niet van, maar wel op straat en ik dacht dat hij op z'n gezicht zou gaan
Dat is het enige waar ik schrik voor had, verder voelde ik me totaal veilig & relaxt .. Heel raar gevoel
Hij ging ook echt op 1 vinger achteruit enzo, is echt een heel rare ervaring geweest
maar wel een leuke
) en dan op wandel gaat komt dat zo tot uiting
Dat besefte ik toen ik terugkwam, want anders als ik ga wandelen is dat nadat ik gewoon in de piste met hem gewerkt heb, en dan is hij natuurlijk héél erg moe dus wandelt dan ook heel rustig
Maar nu had ik de echte [***] vast

Doordat de spuit de jeuk heeft stilgelegd konden de wondjes eigenlijk al mooi genezen. Toen ik z'n deken af deed zag ik eigenlijk niks, daarna toen hij nat was kreeg je wel een rare verkleuring op de plaatsen waar de wondjes hadden gezeten (dus zeg maar donker haar omdat het nat is, en dan een lichter kringetje waar het wonde is/was? ) dus het zit er nog wel denk ik, maar zo zag je het niet meteen. Wel heeft hij blijkbaar toch nog ergens zitten schuren, of weet ik veel wat hij gedaan heeft, want hij is een pluk manen kwijt
Gewoon een stuk van zo'n 2/3 cm breed ... weg ... geen haar meer te vinden ...
Geen idee hoe dat komt, want dat heeft hij eigenlijk nooit
Dus we zullen moeten afwachten hoe dat evolueert zeker. Zo is het altijd iets
)
)
) liep hij als een prinsje! Zelfs een fijne travers op de kleine volte mee kunnen pakken in draf (beide kanten, rechts om is voor hem extreem lastig), dit is de voorbereiding op de wending om de achterhand. Ging weer lekker dus!
Heeft dat al heel z'n leven en heeft dan ook 'altijd' een deken op. Is altijd heel goed gegaan, hier en daar wel eens wat minder manen, hij heeft 1 stuk waar hij gevoeliger is dus daar verdwijnt wel eens wat. Maar dan meer zeg maar losse haren, en nu is er gewoon een heel stuk weg, er zit gewoon een gat in z'n manen
Is ook een zicht 
Ik heb te weinig tijd
(of ja, teveel om te doen
)
Het toont in ieder geval wat een varken/ezel/grappenmaker/... hij is.
maar toen ik dubbelgebogen van de pijn stond, met mijn ene hand mijn andere vasthoudend zag in ineens op de grond .. het einde van mijn leadrope. Dus ik kijk op, staat 3 meter verder mijn pony, gewoon nog in de richting waar hij uit ging, maar wel naar mij kijkend
Dus ik zeg 'ezel, wat doe je nou weer, kom hier' en hij kwam gewoon naar mij toe
Toen hebben we dat nog eens opnieuw geoefend, dus weer naar buiten .. toen bekeek ie me van: eeh, neen, moet dat nou echt? Maar met tegenzin ging hij wel, en hij ging ook braaf weer binnen & meedraaien. En toen gingen we samen naar de richting waarin hij eerst alleen ging
Ik dacht echt dat ik hem kwijt was, was niet erg geweest want hij zou dan toch recht naar de andere paarden gelopen zijn, maar dat was blijkbaar dus niet z'n bedoeling
Gek beest

Vienna heeft het ook 
Hele gave foto's gemaakt, heb met Vienna HA gesprongen, ging hoog! En ook Vie en Sil tegelijk laten springen etc