Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar wel op eigen risico...
. Een pas aanleren om steigeren te vergeten, wie heeft dat nu voor advies gegeven ?
en wat nou als jij die gene was zij heeft een truukje geleerd het gaat fout ga niet slaan niks het is heel vervelend al je dat doet vind ik ik probeer je een wijs advies te geven en het is niet zo heel wijs misschien maar ik heb een speciale curses gehad in omgang met paarden gedraghorseslovex schreef:halo iedereen doet hartstikke gemeen tegen dren wat nou als jij die gene was zij heeft een truukje geleerd het gaat fout ga niet slaan niks het is heel vervelend al je dat doet vind ik ik probeer je een wijs advies te geven en het is niet zo heel wijs misschien maar ik heb een speciale curses gehad in omgang met paarden gedrag
doeg
).
horseslovex schreef:halo iedereen doet hartstikke gemeen tegen dren wat nou als jij die gene was zij heeft een truukje geleerd het gaat fout ga niet slaan niks het is heel vervelend al je dat doet vind ik ik probeer je een wijs advies te geven en het is niet zo heel wijs misschien maar ik heb een speciale curses gehad in omgang met paarden gedrag
doeg