ik was zondag naar horse expo waar de academisch rechtrichten duidelijk aanwezig was en veel nuttige (en minder nuttige
) dingen gezienik had laatste tijd weer veel geoefend en had echt het idee dat er verbetering in zat
, en nu had ik vandaag les en paard had echt geen zin
. dus ipv traver hebben we levade geoefend
(ze stuwde te veel tegen mijn hand dus moest steeds weer terug en dat resulteerde in....) ach ja maar mee lachen even geduld klein stukje goed en dan snel gestopt. Eigenlijk ook wel eens heel fijn dat lesgever zag dat ze niet altijd zo schattig is
, en nuttige tips hoe dit op te lossen. Kortom een leerzame les maar niet echt zoals ik hem had voorgesteld
Wie & wat heb je gezien?
En nu heb je tenminste wel al de levade geoefend..
. Ach ja is ook zo saai als alles goed gaat direct
). Hij is dan ook maar eventjes wat verder uit het zicht gaan staan, was iets makkelijker voor mij, teveel uitdaging bij een eerste les is ook maar niks 
dat kan ik echt niet zien, ze lijkt ipv elk jaar meer (stond vroeger voor van mij was in binnenstal) elk jaar minder haar te kweken dus vanaf nu staat ze bij neerslag rond 0 graden onder deken, die gaat wel zo snel mogelijk af want ben altijd bang voor dat ze in draden blijven hangen en ze krijgt van alles heel snel schuurplekjes
, wist opeens weer vanwaar ik je kende. Enfin denk dat de gemiddelde het met gw niet eens door heeft hoor met grondwerk inmiddels ook met rijden wordt het zelden opgemerkt. Het is echt verbazend hoeveel ze kan aflezen bijvoorbeeld aan hoe laag of hoog ik het touw vasthoud
eens getest met een vriendin van me zonder da tik iets zei veranderde ze dus ook gewoon van gang door touw omhoog of omlaag te doen
ze reageerd ook veel gevoeliger als ik daar haar aanraak heb eigenlijk veel minder nodig aan die kant dan aan andere soms
.