Momenteel is mijn clickertraining gericht op samenwerken met paard en hond. Beide getraind met de clicker en een erg leuke uitdaging om er een leuke samenwerking van te maken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoycexEnya schreef:Wat voor clicker hebben jullie trouwens?
Ik heb een clicker gekocht bij de pets place, alleen die clicker is ineens vet zacht.
Komen leuke video's voorbij.
Wat gaaf in combinatie met de hond. Mijn honden zijn bang voor paarden
Effects schreef:Dat vind ik ook een van de lastigste dingen aan clickertraining. Er is zoveel tegelijk om aan te denken! Wordt de oefening prompt uitgevoerd, hoe is de hoofd/hals/oor/lichaams/etc. houding van het paard, wordt er aan mijn criterium voldaan, is het al tijd om een stapje verder te gaan, hoe is mijn eigen houding? Maar goed, kunnen we ons hele leven blijven leren
Effects schreef:Dat vind ik ook een van de lastigste dingen aan clickertraining. Er is zoveel tegelijk om aan te denken! Wordt de oefening prompt uitgevoerd, hoe is de hoofd/hals/oor/lichaams/etc. houding van het paard, wordt er aan mijn criterium voldaan, is het al tijd om een stapje verder te gaan, hoe is mijn eigen houding? Maar goed, kunnen we ons hele leven blijven leren