Was eigenlijk vroeger dan voorzien klaar met mesten dus ik dacht "ik ga nog iets met een pony doen" maar dan sta je daar "welke moet ik nemen"

Dus ik bekijk [***], ik bekijk [***], en [***] keek me echt zo aan van "puf, laat me alsjeblieeeeeeeeeeft gewoon hier staan" dus ik heb [***] maar meegenomen, [***] had beetje teveel gegeten denk ik

Wilde met [***] eerst door het bosje lopen maar dat ging niet door, iets teveel hindernisparcours

Ben dan langs de achterkant van de stallen doorgegaan, onder afdaken door en op een bepaald moment over plastiek heen met een enorme plas water erachter. [***] loopt zonder pardon over dat plastiek, om zich dan een bult te verschieten

Dus die maakt een sprong naar voren, schuift uit in die plas, ik was ondertussen in een reactie blijven staan en hij herpakt zich en blijft gewoon bij mij staan. Eigenlijk had dat gefilmd moeten worden

Heb toen even dat plastiek genomen en hem aan laten ruiken en het dan teruggegooid. Na het 'werk' zijn we gewoon dezelfde weg teruggewandeld en toen moest hij dus over dat plastiek en terwijl hij daarover liep beetje bukken om goed onder het afdak door te kunnen. Was eigenlijk een heel moeilijke situatie, maar hij deed dat gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld was