Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Dat is ook wel een leuke
Dagboek bijhouden probeer ik (op het NHforum) maar de laatste tijd schrijf ik het gewoon niet meer op, vergeet het gewoonEn als je het niet de dag zelf of de volgende dag doet is het ook weer moeilijker... Doelen maken vind ik een moeilijke, want ik heb schrik dat ik te snel teveel ga willen omdat ik toch dat doel wil bereiken, ik merk als ik gewoon maar doe, zonder planning vooraf, dat het meestal het beste gaat. Als ik denk "ik ga vandaag aan dat of dat werken" dan komt er meestal niks (goeds) van
liljebo schreef:Doelen, schema's, plannen doe ik ook. Dagboek bij houden ben ik paar keer aan begonnen, maar met 4 paarden, 3 honden, 1 kat en in de toekomst ook nog minstens 1 kip is dat een dagtaak
Heb ik dus eigenlijk geen tijd voor.
liljebo schreef:crosmuller schreef:[
Goeie oefening voor jezelf!
Jep, volgens Bailey kun je alles trainen, als je een kip kan trainen.
Betwijfel of het waar is, maar het is iig een goede oefening
[***] schreef:Moet je wel hopen dat ze met elkaar kunnen opschietenEn dat de ene niet het negatieve of angstige gedrag van de andere versterkt
[***] schreef:Om de beurtIk haal degene waar ik mee wil werken tot bij mij en de andere hangt dan wat rond in de piste ... Of ja, in Boke's geval is dat rondhangen, in Cobe's geval is dat Boke & mij terroriseren