Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RianneH schreef:Ach, zolang je maar open staat om te leren van je fouten. Ik heb ook lang niet alles goed gedaan bij mijn merrie en zal zeker nog wel eens fouten maken. Maar nooit met opzet en altijd terug kijkend naar waarom, daar leer je van. Voorgekauwde brokken zijn leuk, maar lang niet zo leerzaam. Je moet er alleen wel voor open staan
RianneH schreef:Vraag me altijd af of de paarden die terecht komen bij de type mensen die leren van hun fouten en altijd eerlijk blijven tegenover het paard, of die paarden echt pech hebben.
RianneH schreef:Hoe zoek jij de humor met jouw paard Fransje?
RianneH schreef:Heel goed hoor! Inderdaad is het allerbelangrijkste dat je altijd blijft zoeken naar een oplossing, ookal valt het buiten een standaard hoek.
Mira283 schreef:Ik ben mijn paard nog aan het inrijden hij is nu een half jaar onder het zadel. Hij was 4 en hengst toen ie werd ingereden. Heb er totaal geen begeleiding bij gehad zadel erop en rijden maar. Daar heb ik heel erg spijt van. Ik heb nu een heel sensibel paard erdoor. Daarom wil ik nu gewoon het rijden achterwege laten en aan de hand verder bezig en als hij er klaar voor is gewoon weer gaan rijden. Het hele proces overnieuw beginnen wat inrijden betreft