Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
dus dat wordt binnenkort overlegd en hopelijk kunnen we naar alle wedstrijden hier in t noorden
!
Ga je die zelf ook begeleiden op de wedstrijden?
! Krijg jij les dan van een van de meiden uit het hoogste team? Ik heb Jetske regelmatig zien longeren op wedstrijden (zij zat heeeeeeel vroeger bij mij in het team, totdat José dus haar eigen wedstrijdteam kon vormen
). Hmm wel jammer dat je nu geen zestal meer hebt... maar met een 4tal kun je uiteraard ook naar de wedstrijden
! Ik heb er maar 3 in het ene groepje, dat is lastiger... ceciletjuh schreef:Fijn dat er officieel een nieuwe is.
Bij ons is er ook nog niks definitief qua wedstrijden, tenminste, als het goed is na gisterenavond bestuursvergadering wel, maar nog niet voor de leden zegmaar.
Komt wel goed toch?

Grainey schreef:Het is hier enkel afwachten of we de paarden mee kunnen krijgendus dat wordt binnenkort overlegd en hopelijk kunnen we naar alle wedstrijden hier in t noorden
!
@Cecile, trouwens leuk dat je een wedstrijdteam traint!!!Ga je die zelf ook begeleiden op de wedstrijden?
@xlovelove Fijn dat jullie nu wel een officiele vervanger hebben! Krijg jij les dan van een van de meiden uit het hoogste team? Ik heb Jetske regelmatig zien longeren op wedstrijden (zij zat heeeeeeel vroeger bij mij in het team, totdat José dus haar eigen wedstrijdteam kon vormen
). Hmm wel jammer dat je nu geen zestal meer hebt... maar met een 4tal kun je uiteraard ook naar de wedstrijden
! Ik heb er maar 3 in het ene groepje, dat is lastiger...
. Ja precies 4-tal kan ook. Ja 3 wil niet.. Kun je niet iemand van een andere groep erbij krijgen oid?
Al een beetje inzicht in of het gaat lukken om toch te starten?
Ze geeft ons eigenlijk al langere tijd les, en vorig jaar in Bronneger heeft ze ook gelongeerd, in Tolbert José. Maar nu is het wel de bedoeling dat zij zich helemaal gaat richten op ons.
. 

Helaas kan het E-4tal enkel in Tolbert starten, maar dat is even niet anders (ivm paarden... alleen naar Tolbert en Eastermar kunnen beide paarden mee, maar voor Eastermar zijn ze nog niet klaar helaas... E-7tal en E-4tal hebben beide een ander paard, dus kan het de teams niet aandoen om op een ander paard te starten... basis stap start wel een keer op het paard van het E-7tal, maar dat is geen probleem daar die zovaak wisselen van paard
ze starten 2x met hun eigen Prisca, 1x met mijn Tinker en 1x met Douwe, van het E-7tal
). 
maar was gelijk verkocht!
Ondanks dat ik niet meer voltigeer, maar nieuwe clubs zijn altijd leuk.
Wordt de voltige langzamerhand toch bekender
!
(geloof dat ik het spannender vind dan dat de meiden het vinden
)
.
. Het E-team heeft beide wedstrijden een wp behaald en zit nu op 4 winstpunten, dus zoals het lijkt moeten we deze winter over naar de D-klasse
. Dus dat gaat nog erg spannend en uitdagend worden
...
Echt een verslaving hoor
!
. Dan nog naar Ermelo met 2 teams en Dronten is alweer de laatste van dit jaar. Gaat weer snel... 

).
.