heb niet het hele topic doorgelzen
ik ben al tijdje bezig met mijn erg scheve merrie recht te richten aan de hand, ben nog niet zo ver en moeten nog veel les hebben maar geld/tijd is altijd wat problematisch maar hopelijk binnenkort beter. Lijkt me erg leuk om met elkaar onze ervaringen te bespreken om zo ook hopelijk beetje beter te gaan doen. Ik ben ergens op het niveau lvo rechtelijn, traver en schouderbinnenwaarts kan ze allemaal maar nog niet perfect uiteraard
hoop binnenkort eens iemand te hebben die foto s kan maken
.Heel leuk da tje een filmpje plaatst nelleke, ik had wel niet het geduld hem volledig af te zien, beetje lang en hou zelf ook neit zo veel van lang het zelfde te zien/doen
(ik wissel ook het rechtgerichtgw af met gewoon longeren en wat parrellie en dan weer terug rechtgericht want anders wordt paard en baasje gek
). Wat mij idd opviel is dat het lijkt alsof je veel corrigeerd/vasthoudt maar vooral ook zoals iemand al opmerkte dat je niet trots bijloopt probeer wat rechter te lopen enzo (weet het is moeilijk) maar doe dat zelf volgens mij ook wat dan ook heel leuk is om zo n filmpje te zien want dand enk je gelijk o fck volgens mij doe ik dat ook
Dat is eigenlijk wat ik persoonlijk verstond onder werken aan de hand, dacht dat aan 1 touw grondwerk heette
, bovendien zijn de oefeningen dan nog niet zodanig dat je een 2de teugel nodig hebt.