rien10 schreef:We kunnen elkaar troosten.hoe heet je pony?
Bambi, jouwe?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Berith schreef:Ik heb genoten vandaag tijdens de lange teugeldag. Ben ook erg trots op mijn paarden vooral mijn jonge paard die toch maar even tweede werd tijdens de wedstrijd
rien10 schreef:De drie jarige? Zooooo gaaf ! Ik Ben ook erg blij met mijn echt aller eerste, maagdelijke debuut met Brix.
Nouvel schreef:Ah ik zie een onwijs knappe bekende pony!
Ik heb jullie les gezien vandaag, super leuk en echt een super gave pony zeg!
Ja, wij vinden Brix heel tof maar misschien vind n ander er niks aan.
Ik vond t veel leuker dan gedacht, maar ook veel moeilijker. Pfff. Gelukkig had ik m vanmorgen eerst gereden. Mijn dochter tijdt nu M dressur met hem, ze springt, rijdt in t bos (park) en rijdt carrousel met hem. Ikzelf doe met m'n oude lijf n poging tot dressuur. Met wisselend resultaat.
Berith schreef:rien10 schreef:De drie jarige? Zooooo gaaf ! Ik Ben ook erg blij met mijn echt aller eerste, maagdelijke debuut met Brix.
Nu nog 3 maar in juni wordt ze 4![]()
Filmpje van delen van beide proeven, mijn fries (grijze wijze van 18) vond mijn muziekkeuze iets te heftig en had daardoor wat te veel spanning![]()
proefjes 19 april
Leuk dat je debuut zo goed ging!
SteffiiY schreef:Was zeker een leuke clinic en ik heb ook een hoop geleerd.
Ga de dingen die ik geleerd heb zeker toepassen en misschien volgend jaar wel meedoen met de wedstrijd.

hij is erg snoezig haha!