voltige?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 11:56

Jah was ook in Bronneger met me zwarte Tinker :D! En 2 teams in de basis (1 in stap en 1 in galop).

Jaa ben officieel aangenomen :D! Echt super leuk :D Komende zaterdag daar weer een les geven en dan gelijk al met ze op wedstrijd in Tolbert haha. Ben benieuwd. Moet nog best wennen aan die pony met het longeren :Y)

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:00

Ik heb twee cursussen van 10 lessen gedaan bij mijn RSC. Was erg leuk, heel leerzaam en ik heb best veel bereikt denk ik. Staan in stap en draf, koprol eraf (was meer grappig dan sierlijk maar ach), twee mensen erop en dan iemand in de lucht houden, iemand in mijn nek laten zitten, molen in stap, draf en galop, er natuurlijk op- en afspringen in alledrie de gangen... etc.

Weet je, het lijkt allemaal heel moeilijk, maar als je het gewoon rustig aan doet en stapje voor stapje meer probeert, dan kunnen ook de niet-lenige mensen (zoals ik :+ ) een beetje aan amateuristisch voltigeren doen, zoals ik dat dan noem :D.

salsaentango

Re: voltige?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:52

wat is het hier rustig geweest zeg.! ben net terug van onze oude manege..
Ben er na 4 jaar maar eens weer gekomen.. echt geen spat veranderd :D

Nu mijn vraag: kennen jullie iemand in de buurt van groningen (die het er voor over heeft), en die al gevoltigeerd heeft van c.a 18 jaar of ouder en die graag weer wil beginnen met voltigeren.?
Ze willen namelijk een groepje op zetten met mensen die al voltige hebben gedaan.. maar nu hebben ze waarschijnlijk al 3.. maar ze moeten minstens 5 personen hebben voor ze een groepje mogen starten :)

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 20:46

Nee ik heb geen idee..
Maar wel leuk dat je er bent geweest! :)

Wie gaan er naar Tolbert zaterdag? :)

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 12:45

salsaentango schreef:
wat is het hier rustig geweest zeg.! ben net terug van onze oude manege..
Ben er na 4 jaar maar eens weer gekomen.. echt geen spat veranderd :D

Nu mijn vraag: kennen jullie iemand in de buurt van groningen (die het er voor over heeft), en die al gevoltigeerd heeft van c.a 18 jaar of ouder en die graag weer wil beginnen met voltigeren.?
Ze willen namelijk een groepje op zetten met mensen die al voltige hebben gedaan.. maar nu hebben ze waarschijnlijk al 3.. maar ze moeten minstens 5 personen hebben voor ze een groepje mogen starten :)

Ik denk niet dat ik het er voor over heb (nog spierpijn van mijn voltige actie van woensdag op me tinkertje...) :o
Maar tis wel een leuk idee!

Ik ben morgen in Tolbert :) met 3 teams (en ik verander in de pauze van blauw naar oranje *\o/* haha)

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 13:46

Nee, wij zijn niet in Tolbert...
En in Groningen ken ik maar weinig mensen :=

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 15:15

wij gaan ook niet.. volgens mij zou ons andere team wel maar ons paard staat even buiten spel dus dan gaat het helaas niet door..

haha spierpijn kun je zo weg werken hoor :P 2x voltige en klaar hahahaha nee geeft niet.. ze moeten zelf maar wat gaan zoeken.. lijkt wel erg leuk maar holwierde gaat me voor :P

o ja: heb eindelijk mijn nieuwe voltige broek binnen.. jeetje zeg ben dik een jaar bezig geweest met iemand en daarvan hoor ik nu helemaal niks meer, kyla krijg ik maar geen reacties van (ja nu ik de nieuwe broek hem natuurlijk) maar heb op MP iemand gevonden die ze ook maakte en verkoopt en hij is geslaagd :D

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:56

Aah leuk misschien zie ik je nog Grainey! :)

Ooh mooi dat je dan uiteindelijk toch eentje hebt!

Trouwens als je haarlak op een broekje spuit word ie dan minder glad? :')

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:08

xlovelove schreef:
Aah leuk misschien zie ik je nog Grainey! :)

Ooh mooi dat je dan uiteindelijk toch eentje hebt!

Trouwens als je haarlak op een broekje spuit word ie dan minder glad? :')

Haarlak op dekje helpt wel volgens mij, op broekje weet ik niet :+ (7 up helpt ook, geloof dat Oldekerk daar heel fanatiek mee is met er spul op spuiten... maar dat is ook op het dekje en op de kont van het paard :Y) )

Haha vlieg me morgen maar aan hoor :P. Ik ben heel slecht in mensen herkennen :o . Hahaha nou ben benieuwd. Grainey bokt tegenwoordig bij het grootste meisje in galop ;( hopen dat ze zich morgen kan gedragen in de wedstrijdring bij de basis galop... (niet dat het meisje het doorheeft, maar tja, dan zit ze overkruist en dat is wel heel slordig :o )
Wordt een lange dag, aangezien de E-klasse pas 's middags is. Ik ben er dus echt de hele dag :D

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:15

Hahah ooh das minder :P. Ja ze zeiden tegen mij dat cola ook wel hielp.. Moet maar even zien, gleed vanmiddag met training met knielen weer bijna weg.. Ligt denk ik ook vooral aan mn (zere) knie nog.

Hahah dat durf ik nooit :=. Ooh das wel balen.. Ja inderdaad.
Wij hadden de vorige keer dat ons paard aldoor terugviel. Maar met de zweep heel hard wezen wou ook niet helemaal want de dag ervoor was ie er bokkend vandoor gegaloppeerd.. Hopen dat dat morgen wel goed gaat.
Vanmiddag demonstratie gegeven hier in Eelde. Maar toen was knollie wel zo braaf! Hopen dat het morgen ook goed gaat!

Succes in ieder geval! :)

Wij zijn er ongeveer van 12 uur tot half 5 ofzoiets.

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 07:52

Als je bij knielen wegglijdt, moet je volgens mij je dijbenen meer aanspannen...
Tenminste, als anderen het wel kunnen met een zelfde soort broek en hetzelfde dekje, ligt het daar meestal niet aan...

Succes in Tolbert!

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 10:48

nou kneusje hier is ook weer terug..
gisteren hadden we weer les.. was weer heel gezellig en weer leuke oefeningen gedaan.. alleen (ben ik altijd als laastse nu van het team) en mocht de les even afsluiten met van het paard af springen.. heel leuk maar ik kan mij niet opvangen omdat mijn knieen niet goed zijn.. maar om 8 uur was de les afgelopen en om kwart over 8 zat ik in het ziekenhuis :(
ben te hard op de grond gesprongen dat mijn enkel een dreun heeft gekregen.. dus nu zit ik met mijn voetje omhoog want alles is zwaar gekneust en mag er een paar dagen niet op lopen..

Gedver,, heb ik ook dinsdag nog mijn 1e rijles :(

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:14

Ceciletjuh; Het ging dit keer bij veel meer slecht.. Ander meisje uit mn team had een 1 omdat ze ook weggleed. Maar ik moet mn kont meer naar voren drukken waardoor mn knieën tegen het dek aanblijven. Dat ging dit x wel goed! :)

Aaah wat balen zeg! Sterkte! :(:)

We zijn 5de geworden met een 4,9 volgens mij. Zelf wel redelijke punten.. Alleen op vlag toch wel wat hoger verwacht dan een 4,5.. Op vrije zit een 6. En de rest vooral 5'en enzo.

Mn knie doet echt enorm zeer.. Die grond daar was ook knoeterhard zeg :oo.
Maar sowieso ging het deze week al minder met mn knie..
Hopen dat het echt weer beter gaat anders kan ik in juni weer terug naar het ziekenhuis..

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:24

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 22:42

Hee wat leuk zeg.!! hier zijn ook veel techinisch aangelegde mensen :)
vind hem wel erg leuk.. kan je ook goed oefenen vooral als je paard zelf kreupel is ;)

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 08:52

haha, maar ook als je paard niet kreupel is, is het ontzettend handig...
Wij trainen met ons team bijna iedere maandag een uur op dat ding, en ik denk dat we er ook echt wel voordeel uit halen..

jammer dat de bodem zo slecht is, dat is bij een aantal wedstrijden voor ons de reden om er niet naartoe te gaan...

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 19:33

Aah leuk zeg! Jullie hadden hem toch al een tijdje? Of niet? :o

Ja kan ik me voorstellen! Een meisje uit ons eerste team was met de plicht al door haar enkel gegaan (ging verder wel goed enzo). En toen met de kür nog een keer, toen kon ze eigenlijk amper nog lopen..
Toen ik afsprong in galop ging het ook iets minder goed := Mijn rug klapte half dubbel.. Nu gelukkig geen last meer van :)

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 10:08

Euhm ja, hij is zaterdag officieel in gebruik genomen, maar we hebben hem wel al een tijdje...

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 20:56

Okee :) Wel handig dat iemand hem zelf heeft gemaakt zeg! :)

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:01

Is er nog iemand hier die as zaterdagmiddag vrij heeft en wil komen jureren in Oldekerk?? Het is een onderlinge wedstrijd. (in de provincie Groningen)

De jury die wilde komen heeft zich afgemeld... ;(

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:06

Ik wil het wel doen, maar zit weer een beetje met hetzelfde als vorige keer :P.
Ik weet niet of ik het wel kan :o.

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:11

xlovelove schreef:
Ik wil het wel doen, maar zit weer een beetje met hetzelfde als vorige keer :P.
Ik weet niet of ik het wel kan :o.

Als je met vervoer ofzo zit, als ik het overleg, wil vast iemand je wel ophalen :) .
T is niet moeilijk om te doen... :) Die uitleg wil ik je wel geven ;).

Kun je zaterdagmiddag? :D

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:13

Ik zal even overleggen met mn ouders. Ik stuur je zo anders wel even een pb :).

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:14

Helemaal toppie!! *duimt nu heeeeeeeeel hard*

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:22

Ik heb je even een privé bericht gestuurd :)