dan liever galop inderdaad.. heb je tenminste niet zoveel gehobbel haha
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
SSDesign schreef:Dat is eigenlijk wel een heel goed idee Grainey! Vind dat veel paardvriendelijker
Grainey schreef:X_Michelle_X schreef:MENSEEEEEEENNNN!!! kom ik weer even binnenvallen, hou jullie gesprekken wel bij, maar kan er helaas niet meer zelf over meepraten.
Ik mis t voltigeren..!!!
Het is dus nog niet gelukt om iets op te zetten?
Grainey schreef:Die draf was er, omdat de galop voor sommige paarden moeilijk is (zie mijn Tinker, de kinderen kunnen hierop alles in draf, links en rechtsom, maar in galop gaat het niet super!)
Toen moesten de eerste 4/3/2/1 kind rechtsom voltigeren en de andere helft van het team linksom! De kür ging dan wel linksom.
Toen had je 8-tallen, 6tallen, 4tallen en duo's in de basis. Haha ik weet nog dat ik altijd linksom ging, omdat rechtsom niet goed ging hahahaha. Wat verschrikkelijk (maar tis wel goed voor de paarden).
Grainey schreef:Hmm... en al via Marktplaatst geprobeerd? Zo kom ik ook aan me nieuwe adresje om les te geven!
Maar misschien zit er eentje tussen die wel wil!Dus dat eerst maar mooi afwachten zou ik zeggen!
En allround instructies mogen het ook (die hebben er alleen geen verstand van...das wel weer een probleem).
Grainey schreef:Tja en dan komen we gelijk bij het punt Michelle! Ik heb namelijk mijn diploma gehaald (instructeurs 2 voltige) en waar ben ik voor opgeleid? Om te longeren! En om les te geven op de bok... Verder niet... dan moet je niveau 3 gaan doen (kost rond de 1000 euro dat is me iets te gek
). Maar er staat nergens dat je verplicht nr 3 moet hebben, als je maar een diploma hebt, ben je verzekerd en mag je gewoon lesgeven en het paard longeren. En ook het paard met team op wedstrijd uitbrengen.
Dus als jij een gecertificeerde instructie hebt, mag jij samen met diegene lesgeven. Als zij maar het paard longeert (ivm verzekering). En op de wedstrijden mag zij alleen maar de ring in om het paard te longeren.
xlovelove schreef:Hahaha kan me voorstellen
Nou succes morgen allemaal in Bronneger.
Wij moeten rond kwart voor 11. Dus om 8 uur aanwezig zijn bij de manege