Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

, want ik had over dit paard geen opmerkingen op me papier en het was goed... (en ik vond het vreselijk slecht gaan
)
en daar heb ik echt heel veel van geleerd hier thuis.
!
.
.
gebruiken jullie altijd beenbescherming?
Heb zowel op warm- als koudbloeden gereden, beide jarenlang. En ik heb genoeg koudbloeden meegemaakt die toch wel een stuk beter konden lopen dan warmbloeden. Vooroordelen
Heb jarenlang op tinkers gereden en heb nog nooit beenbescherming omgedaan bij die tinkers, hebben natuurlijk al genoeg sokken van zichzelf
Ik ben trouwens niet van de beenbescherming, vind ik niet nodig. Snap het al helemaal niet dat er zelfs mensen zijn die hun paard met beenbescherming op een wei zetten (gebeurt niet bij ons op de manege hoor). En dekens hoeven ook niet wat mij betreft
SSDesign schreef:Ik vind het ook nogal een krom iets hoor GraineyHeb zowel op warm- als koudbloeden gereden, beide jarenlang. En ik heb genoeg koudbloeden meegemaakt die toch wel een stuk beter konden lopen dan warmbloeden. Vooroordelen
![]()
Ja wij gebruiken bij ons altijd beenbescherming met voltige. Ik snap alleen dat dit totaal niet nodig is met tinkersHeb jarenlang op tinkers gereden en heb nog nooit beenbescherming omgedaan bij die tinkers, hebben natuurlijk al genoeg sokken van zichzelf
Ik ben trouwens niet van de beenbescherming, vind ik niet nodig. Snap het al helemaal niet dat er zelfs mensen zijn die hun paard met beenbescherming op een wei zetten (gebeurt niet bij ons op de manege hoor). En dekens hoeven ook niet wat mij betreft
) en voor veel warmbloed paarden is een deken in de winter wel heel fijn
min paard d'r haren staan anders rechtoverend
SSDesign schreef:Ik vind het ook nogal een krom iets hoor GraineyHeb zowel op warm- als koudbloeden gereden, beide jarenlang. En ik heb genoeg koudbloeden meegemaakt die toch wel een stuk beter konden lopen dan warmbloeden. Vooroordelen
![]()
Ja wij gebruiken bij ons altijd beenbescherming met voltige. Ik snap alleen dat dit totaal niet nodig is met tinkersHeb jarenlang op tinkers gereden en heb nog nooit beenbescherming omgedaan bij die tinkers, hebben natuurlijk al genoeg sokken van zichzelf
! Zelf doen wij er ook niet aan (en inderdaad, ik geloof dat we XXXXL peesjes moeten hebben voor een Tinker
). Wat leuk dat jij ook zoveel ervaring met Tinkers hebt! Ik vind het zelf echt een heel fijn ras en dat komt met name omdat ze tot 10 kunnen tellen (ik ben totaal geen held namelijk
).
.
). Wisten trouwens niet zeker of ze drachtig was toen ik begon aan de cursus in januari. Maar ik blijf het vreemd vinden. Zo lastig is zo'n koudbloed toch niet om te longeren? 
Alleen dat op en afdoen al. Ik geef er niks om om wat harder en meer te poetsen nu
En ik vind het ook helemaal niet erg om wat langer uit te stappen. Maar ik ben dat ook gewoon niet gewend met mijn verzorgpony's.
Zelfs voordat ik daar ging rijden. Ik vind het echt geweldig mooie paarden, heerlijk karakter. Als ik een paardje wil, wordt het zeker een tinker. 
! Ben blij dat ze er wel wat van geleerd hebben toen
! Van Meta kun je vast en zeker veel leren!
het 'dochtertje' van Grainey, nu een twenter, die best wel al heel groot is inmiddels, moet komende zomer toch maar eens opgevoed worden. Ze loopt letterlijk over je heen
en dat is toch wel heel lastig af en toe
.
. Ze blijft in een constant langzaam draftempo doorlopen tot ik 'goedzo' zeg. Kinderen vliegen letterlijk door de bak heen, maakt haar niets uit (de kinderen zijn echte laagvliegers, echt vreselijk
). En aan het eind van de les vechten ze wie Grai mag uitstappen... Zo cute! Een zesjarig meisje dat helemaal alleen met de Tinker kan rondlopen (zolang er geen gras is natuurlijk
! Dus dat kan alleen in de binnenbak
).
Maar toch vind ik het geweldige dieren. Alleen met fotograferen zijn ze meestal iets te suf haha

..
) geweest die ik niet openbaar wil zetten (pb mag wel als je geinteresseerd bent
).
!
!).
)
maar wel leuk om even zo'n wedstrijd te mogen doen
.
.