nou hier heb ik maar 1 woord voor: GEWELDIG! Heb met tranen in mijn ogen van ontroering zitten kijken (een paar keer) en veel gelachen. Mijn vraag hoe leer je een pony zoiets?
heej, je wou ook graags shows geven toch? bij ons op de ruitervereniging hebben we in september een groot jubileum, misschien zou het leuk zijn als jij daar een show kon geven, mits de commisie het daar ook mee eens is. het is in Blaricum Noord-holland.
Het is al een miljoen x gezegd maar ge-wel-dig! ik vroeg me af heb je je pony/shetlander dit aangeleerd met 1e instantie snoepjes en afgebouwd met uiteindelijk belonen dmv klopjes?
je pony en hondje zijn leuk. knap dat ze t kunnen..maar heb meer bewondering voor jou. want jij moet het ze leren, echt tof hoor, geweldig knap van je;) super:D
Nou zoals alle voorgaande mensen vond ik het filmpje ook echt super om te zien. Knap dat je al die oefeningen je hond en je pony hebt kunnen aanleren. Ik denk dat daar een hoop tijd in heeft gezeten. Ik vind het er erg ook erg ontspannen en ongedwongen uit zien. Mijn comlimenten!